۵ بهمن ۱۳۹۵، ۱۲:۳۰
کد خبر: 82399725
T T
۰ نفر
كشف 546 تن كشفيات مواد مخدر در 10 ماه

تهران - ايرنا - رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر ناجا با اشاره به افزايش 15 درصدي كشفيات مواد مخدر در 10 ماه گذشته ، گفت: 546 تن مواد مخدر تا روز گذشته كشف شده است.

به گزارش روز سه شنبه ايرنا از پايگاه خبري پليس ، سردار محمدمسعود زاهديان در نشست تخصصي معاونان و روساي پليس مبارزه با موادمخدر سراسر كشور گفت : امروز تنها برخوردهاي سلبي جوابگو نيست و پيشگيري موضوعي است كه بايد به آن توجه شود.
وي با بيان اينكه تمركز بر مرزها بويژه مرزهاي شرقي از برنامه هاي اصلي اين پليس است، افزود : 76 درصد از كشفيات در استان هاي شرق و حاشيه شرق صورت گرفته است.
سردار زاهديان با بيان اينكه تزريق تجهيزات به روز و پيشرفته از ديگر برنامه هاي اين پليس است ، گفت : در حوزه ساختاري نيز تغييرات مناسبي در دست اقدام داريم كه ان شاءاله با تلاش و كوشش بتوانيم به نتيجه مطلوب برسيم.
اين مقام ارشد انتظامي افزود: براي مقابله و مبارزه بايد از ظرفيت هاي مردمي سازمان هايي كه در حوزه امنيتي همكاري دارند، نيز بهره ببريم.
وي گفت : هماهنگي خوبي بين ناجا و دستگاه هاي مسئول در حوزه مبارزه با مواد مخدر وجود دارد ، ضمن اينكه با تنظيم نقشه راه و تدوين برنامه هاي بلندمدت و كوتاه مدت، هر استان با توجه به شرايط منطقه اي شرح وظايف و ماموريت خود را پيش مي برد.
رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر ناجا اضافه كرد: درحوزه اجتماعي نيز بايد اقدامات جدي تري صورت گيرد، ضمن اينكه در صدديم از ظرفيت معاونت اجتماعي ناجا در حوزه مشاوره و پيشگيري استفاده بيشتري ببريم.
سردار زاهديان ادامه داد : در حوزه تحقيق و پژوهش اقدامات ارزشمندي صورت گرفته و امروز پليس دانش محور و توسعه آن جزء برنامه ها و مورد توجه قرار دارد ، آزمايشگاه پليس نيز تخصصي و پيشرفته و به عنوان مرجع در منطقه مطرح است.
وي با اشاره به اقدامات صورت گرفته در بخش آموزش و فعاليت هاي قرارگاه جهادي در حوزه موادمخدر، گفت : در صدد ارتقاء مهارت هاي علمي و عملي كاركنان هستيم و در اين زمينه توفيقات خوبي حاصل شده است.
اجتمام9105**1569
تنظيم:معصومه نيكنام ** انتشار:علي حبيبي
۰ نفر