۴ بهمن ۱۳۹۵، ۱۶:۳۸
کد خبر: 82398687
T T
۰ نفر
آغاز نشست مشترك مدیران مسئول رسانه ها و خبرگزاری ها در مشهد

مشهد-ایرنا- نشست مشترك مدیران مسئول رسانه ها و خبرگزاری های كشور با موضوع مشهد پایتخت فرهنگ اسلامی با حضور شماری از مدیران كشوری و استانی این رسانه ها، عصر دوشنبه به عنوان یكی از برنامه های آغاز رویداد مشهد 2017 در محل هتل آرمان مشهد آغاز شد.

به گزارش ایرنا، حسن محرابی، مدیر كل مطبوعاتی و خبرگزاری های داخلی و محمد جعفر صافی مدیر كل رسانه های خارجی معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از جمله سخنرانان مراسم آغازین این نشست هستند و علی حیدری مدیر كل اخبار استانهای ایرنا نیز در این نشست حضور دارد.
گزارش انتخاب پایتخت های فرهنگی و اهداف یونسكو، سیاست ها و راهبردهای مشهد پایتخت فرهنگی جهان اسلام و نیز سخنرانی مدیران رسانه های مختلف
از جمله محورهای این نشست است.
سید جلال فیاضی، مشاور رسانه های ستاد مشهد پایتخت فرهنگی جهان اسلام و یوسف امینی معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی دیگر سخنرانان بخش نخست این نشست هستند.
در بخش جمع بندی این نشست نیز در بخش دوم، سخنرانی حسین انتظامی، معاون مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، علیرضا رشیدیان استاندار خراسان رضوی و سعید سرابی مدیر كل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی پیش بینی شده است.
سازمان علمی، فرهنگی و آموزشی وابسته به سازمان كنفرانس اسلامی (ISESCO) با عضویت 57 كشور اسلامی، كلانشهر مذهبی مشهد را برای سال 2017 میلادی به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام در آسیا انتخاب كرده است.
مراسم آغازین این رویداد روزهای چهارم و پنجم بهمن در مشهد برگزار می شود.
7496/7505 خبرنگاران:ندا جواهرفر:آرزو جاودانی ** انتشار دهنده: علی حیدر شاه حسینی
۰ نفر