۳ بهمن ۱۳۹۵، ۱۴:۲۳
کد خبر: 82397064
T T
۰ نفر
100ميليارد ريال طرح هاي عمراني درحوزه سلامت دشتستان در دست اجراست

بوشهر- ايرنا- فرماندار دشتستان گفت: 100ميليارد ريال طرح هاي عمراني در حوزه بهداشت و درمان دشتستان در قالب خانه هاي بهداشت، مراكز درماني و درمانگاهي و پايگاه هاي سلامت با روند اجرايي متفاوت در دست اجراست.

به گزارش ايرنا، ارسلان زارع روز يكشنبه در آيين معارفه پزشكان جديد طرح تحول سلامت در دشتستان افزود: در جهان امروز راهبردها و ديدگاههاي سلامت چشم انداز وسيعي پيدا كرده و متناسب با علم و فناوري در همه عرصه ها انتظارات مردم از جامعه پزشكي نيز بالاتر رفته است.
وي اضافه كرد: طرح ارزشمند تحول نظام سلامت با سه رويكرد حفاظت مالي مردم، دسترسي آسان به خدمات درماني و ارتقا كيفيت سلامت آغاز شد و اكنون كه به همت دولت تدبير و اميد باعث رضايت مندي مردم شده و بايد رضايت خاطر جامعه پزشكان نيز فراهم شود.
زارع اضافه كرد: ماندگاري متخصصان در اين طرح از دغدغه هاي دولت است كه بايد با بررسي معايب و مزاياي طرح در اين راستا نيز گامهاي موفقي برداشته شود.
فرماندار دشتستان گفت: در اين شهرستان در سالهاي اخير اقدامات بسيار خوبي در حوزه سلامت ارائه شده، طوريكه در همه مناسبت هاي هفته دولت، دهه فجر و هفته سلامت شاهد افتتاح و اجراي چندين طرح در اين حوزه بوده ايم و در دهه فجر امسال نيز طرحهاي خوبي براي افتتاح داريم.
نماينده مردم دشتستان در مجلس شوراي اسلامي نيز ضمن خيرمقدم و تقدير از پزشكان متخصص كه تازه وارد عرصه خدماتي اين شهرستان شده اند افزود: جامعه پزشكان ما جامعه اي فرهنگي و فرهيخته هستند و مشكلات و نارسائي ها هرگز خللي در كار خدمت رساني به مردم از سوي آنها وارد نخواهد كرد اما قدر و منزلت آنها نيز بايد حفظ شود.
محمدباقر سعادت افزود: دولت تدبيرو اميد از روزي كه سكانداري اداره كشور را به عهده گرفت با تمام وجود تلاش كرد كه در حوزه درمان كه از اصلي ترين نيازهاي مردم است خدمات ارزنده اي را به انجام برساند و اكنون رضايت مندي مردم در اين حوزه نشان از موفقيت و تلاش مجدانه مسئولان و مجريان اين طرح و خدمات ارزنده دولت است.
شهرستان دشتستان با مركزيت شهر برازجان 250 هزار نفر جمعيت دارد.
7213/6043** خبرنگار: سيده حليمه حسيني** انتشار دهنده: خدانظر خواجه