۲۹ دی ۱۳۹۵، ۲۳:۲۰
کد خبر: 82392845
T T
۰ نفر

شوراهاي موفق آموزش و پروش البرز تجليل شدند

۲۹ دی ۱۳۹۵، ۲۳:۲۰
کد خبر: 82392845
شوراهاي موفق آموزش و پروش البرز تجليل شدند

كرج - ايرنا- در همايش سالانه شوراهاي آموزش و پرورش البرز از اعضاي شوراهاي موفق آموزش و پرورش اين استان با حضور مسئولان استاني ، منطقه اي و خيرين مدرسه ساز عصر چهارشنبه در سالن شهداي استانداري تجليل شد.

به گزارش ايرنا، مدير كل آموزش و پرورش البرز در اين آئين گفت: معيارهاي ارزيابي عملكرد شوراهاي موفق اين استان را تشكيل منظم ،مستمر و حضور منظم و فعالانه اعضا در نشست شوراها ، تعداد نشست ها و مصوبه ها ي شورا و همچنين اجرايي شدن
آنها است .
خسرو ساكي از تشكيل كارگروه هاي تخصصي براي بررسي موارد ارجاعي از شورا، ارائه پيشنهادات كارشناسي براي تصميم گيري و تصويب به صحن شورا را از ديگر شاخص هاي برتر شناخته شدن شوراهاي موفق ذكر كرد.
وي در ادامه به رتبه بندي عملكرد شوراهاي آموزش و پرورش البرز اشاره و خاطر نشان شد: هر ساله بر اساس فرم هاي 5 و 7 و ساير فرم هاي اطلاعاتي استاندارد وزارتخانه اي از نحوه عملكرد شوراهاي آموزش و پرورش در اين استان ارزيابي بعمل آمد.
وي بيان كرد: پس از بررسي، تجزيه و تحليل امتيازات حاصله نشان داد كه هر كدام از شوراهاي آموزش و پرورش البرز چه رتبه اي را به خود اختصاص داده اند.
مدير كل آموزش و پرورش البرز يادآور شد: بر اين اساس شوراي آموزش و پرورش ساوجبلاغ با كسب 293.75 امتياز رتبه اول و كرج با 284.5 رتبه دوم را كسب كردند.
ساكي گفت: شوراهاي آموزش و پرورش اشتهارد، نظرآباد و طالقان نيز به ترتيب حائز رتبه هاي سوم ، چهارم و پنجم شدند.
در اين همايش با اهداء لوح تقدير از 37 عضو شوراهاي برتر آموزش و پرورش البرز تجليل شد.
2819 / 6155 خبرنگار: مهين مالمير انتشار دهنده: محمد عزيزپور