۲۹ دی ۱۳۹۵، ۱۵:۵۷
کد خبر: 82392341
T T
۰ نفر
حل مشكلات مردم، دستاوردهاي برجام را به كام همه شيرين مي كند

نوشهر- ايرنا - فرمانداركلاردشت گفت : زماني دستاوردهاي برجام به كام مردم شيرين مي شود كه مشكلات ناشي از تحريم هاي ظالمانه عليه نظام اسلامي مورد غفلت قرار نگيرد.

به گزارش ايرنا ، ايوب صالحي روز چهارشنبه در نشست شوراي اداري شهرستان كلاردشت افزود : اينكه عده اي با فرافكني و سياه نمايي درصدد هستند تا بحث برجام و عملكرد دولت تدبير و اميد را در جامعه ضعيف جلوه دهند ، چنين رويه اي بي انصافي و بدور از عدالت است.
وي اظهار داشت : نبايد از ياد برود كه قبل از توافق بين المللي برجام تحريم هاي اقتصادي به ناحق عليه نظام اسلامي اعمال شد به طوري كه امكان انتقال پول در حوزه صادرات و واردات و مصارف شخصي دانشجويان به خارج از كشور به صفر رسيده بود.
فرماندار كلاردشت ، بي ثباتي ممتد بر پيكره اقتصاد كشور و درپي آن ايجاد فضاي ناامني بر بازار را از ديگر پيامدهاي منفي ناشي از اعمال تحريم هاي ناحق عليه نظام اسلامي معرفي كرد.
صالحي گفت : در پي اين اتفاق صنعت نفت مجددا به بازار جهاني راه پيدا كرده كه اين مسئله دستاورد مهم برجام است و بايد از اقدامات اين دولت در سايه رهنمودهاي عالمانه مقام معظم رهبري در بحث برجام حمايت و قدرداني كرد.
وي در ادامه با گراميداشت ياد و خاطره رئيس فقيد مجمع تشخيص مصلحت نظام ، افزود: حضرت آيت الله هاشمي رفسنجاني در حقيقت با عمل صالح خود تمام وجودش را براي اين انقلاب گذاشت و مردم نيز همسو با پيام تسليت مقام معظم رهبري و شركت در تشييع پيكر پاك اين يار ديرين امام راحل (ره ) و رهبري فرزانه پايبندي خود را به اين فقيد سعيد و انقلاب نشان دادند.
وي همچنين با اهميت جلوه دادن اين دوره از انتخابات رياست جمهوري و شوراهاي اسلامي تاكيد كرد كه امروز تمامي مشكلات در سايه هم افزايي ، همدلي ، تدبير و خرد جمعي حل خواهد شد و نبايد اجازه داد كه عده اي از بدخواهان نظام وانقلاب شكافي ميان مردم و خدمتگزاران نظام جمهوري اسلامي به وجود آورند.
فرماندار كلاردشت درعين حال تاكيد كرد كه بايد با عزم همگاني بسترهاي لازم براي حضور چشمگير مردم در اين دوره از انتخابات در كشور فراهم كرد تا شاهد يك انتخابات سالم ، همراه با شور وشعور سياسي درمنطقه باشيم.
خبرنگار : مهراب زكي پور كينجي **انتشاردهنده:سيد محسن حسن نيا
1899/7078 /1602/