۲۹ دی ۱۳۹۵، ۱۳:۳۸
کد خبر: 82392036
T T
۰ نفر
ايران اسلامي به جزيره امن جهان تبديل شده است

كرج-ايرنا- استاندار البرز با اشاره به بحران هاي امنيتي در خاورميانه و جهان گفت: امروز با تلاش فرزندان غيور و شجاع، ايران اسلامي به جزيره امن جهان تبديل شده است.

به گزارش ايرنا ، سيد حميد طهائي روز چهارشنبه در نشست شوراي اداري البرز
افزود: اين امنيت حاصل تلاش ها و پايمردها در گوشه گوشه ايران اسلامي است.
وي در بخش ديگري از سخنانش با گراميداشت ياد وخاطره آيت الله هاشمي رفسنجاني اظهار داشت : اين شخصيت وارسته مرد خدا بود و به خدا پيوست.
طهايي گفت: آيت الله هاشمي رفسنجاني در شرايط سخت جنگ هشت ساله جانشين فرمانده كل قوا بودند و در مقابل دشمنان اسلام ايستادند و مسئوليت جنگ را امام به ايشان واگذار كرد و مردم از نزديك هماهنگي ايشان در جبهه و پشت جبهه را با تمام توان مشاهد كردند.
استاندار البرز افزود: در زمان جنگ تحميلي، كشور با حداقل درآمد ارزي رو به رو بود و آيت الله هاشمي رفسنجاني پس از پايان جنگ با مديريت اصولي خود براي سازندگي كشور همت گماشت.
وي اضافه كرد: ايشان توانست جامعه اي كه 8 سال درگير جنگ تحميلي بود را به سمت اميدواري ببرد و شكوفايي اقتصادي به بار آورد .
طهايي ادامه داد: آخرين مسئوليت ايشان رياست مجمع تشخيص مصلحت نظام بود ليكن ايشان مشاورو امين رهبري بودند.
استاندار البرز خاطرنشان كرد: نسبت به انقلاب جايي كه احساس مي كرد بايد تحمل باشد صبوري داشت تا به رهبري و انقلاب خدشه اي وارد نشود .
وي اضافه كرد: مردم هم خوب قدرداني كردند و بدرقه با شكوه و بزرگداشت خدايي براي اين شخصيت داشتند.
طهايي گفت: دراستان البرز به همت شهرداري و شوراي شهر مردم پيشنهاد دادند و ديروز تصويب شد كه تقاطع بزرگ مهر ويلا كه از محورهاي مهم ارتباطي است به نام ايشان نامگذ اري شود.
وي ادامه داد: امروز در دولت يازدهم شاهد انتقادهايي نسبت به برجام هستيم درحالي كه برخي از متفكران حداقل 100مزيت آن را استخراج داشته اند.
استاندار البرز تاكيد كرد: البته نواقص را بگوييم اما طوري نباشد كه با تخريب همراه باشد و گويي فعاليتي نشده است ، امروز برجام موجب حضور سرمايه گذاران خارجي شده كه كشور را در مسير توسعه اقتصادي قرار داده است .
وي يادآورشد: امروز برخي اقدامات دستگاه هاي اجرايي را زير سئوال مي برند.
استاندار البرز گفت: امروز كشور جزيره امن است، در جاي جاي كشور ماموران نظام دارند زحمت مي كشند، مديران بايد ضمن تلاش بيشتر از عملكرد خود دفاع كنند چراكه نماينده دولت هستند.
طهايي گفت: بايد دربين مردم حضور داشت و با بازديد هاي نظارتي و كنترلي از نزديك مشكلات مردم را بررسي كرد .
نماينده مردم كرج در مجلس شوراي اسلامي نيز دراين نشست با تسليت درگذشت آيت الله هاشمي رفسنجاني اظهار داشت: يكي از اركان نظام به لقاء الله پيوست و مردم خدمات خوبي را از ايشان شاهد بودند.
محمد جواد كوليوند افزود: مقام معظم رهبري با پيامي عميق و بزرگ در وصف ايشان، آحاد مردم را به وحدت و دركنارهم بودن دعوت كردند كه اگر چندين بار پيام مقام معظم رهبري مطالعه شود ابعاد جديدي ازاين پيام در ذهن تبلور مي يابد.
وي ادامه داد: دراين پيام از كلماتي استفاده شده كه نسبت به وحدت اين 2 شخصيت انقلاب هيچ فاصله اي نبوده و شائبه هايي كه بودند ذره اي از محبتها كاهش نداده است.
كوليوند گفت: امروز درخصوص خدمات به مردم بايد عميق تر فكر كرد و انس با قرآن كريم را بايد مورد توجه قرار داد.
دراين نشست كاوه حداد پور به عنوان مسئول رسيدگي به پروژه هاي سفر رياست جمهوري ، الهه ابوالحسني مشاور و مديركل امور زنان و خانواده استانداري البرز، قباد نعمتي به عنوان مديركل اموراداري مالي استانداري البرز و شماري از مديران جديد ساير دستگاه هاي اجرايي البرز معرفي شدند.
8029/ 6155 خبرنگار:حكيمه كشاورز** انتشاردهنده: محمد عزيزپور