۲۲ دی ۱۳۹۵، ۲۲:۲۱
کد خبر: 82383692
T T
۰ نفر
سختي سرمايه گذاري در گلستان صداي استاندار را درآورد

گرگان - ايرنا - استاندار گلستان گفت: با روند سختي كه طي سالها در اين استان شكل گرفته و نهادينه شده است؛ نمي توان براي استان سرمايه گذار جذب كرد.

به گزارش خبرنگار ايرنا حسن صادقلو عصر چهارشنبه در جلسه بازنگري و عملياتي كردن سامانه الكترونيكي پنجره واحد سرمايه گذاري گلستان افزود: بايد اين شرايط تغيير كند و همه مسوولان تا مي توانند به تسهيل سرمايه گذاري كمك كنند.
استاندار با بيان اينكه مهمترين مشكل سرمايه گذاران در گلستان گرفتن استعلام و طولاني بودن روند آن است، اظهار داشت: ديدگاه ما اين است كه همه سرمايه گذاران در مركز جذب سرمايه گذاري استان ثبت نام كنند و اگر سرمايه گذاري به دستگاهي مراجعه مي كند به سمت اين مركز هدايت شود.
صادقلو گفت: پنجره واحد بر اساس قانون شكل گرفته و براي اين است كه سرمايه گذاري داخلي و خارجي كاناليزه و به سر منزل مقصود برسد.
استاندار گلستان خاطرنشان كرد: سرمايه گذاران خارجي نيز بايد به مركز جذب سرمايه گذاري استان هدايت شوند و اگر قرار است سرمايه گذاري در شهرك هاي صنعتي انجام شود، نيازي به استعلام ندارد و اين سرمايه گذاران به سمت و سوي شهرك هاي صنعتي هدايت شوند.
صادقلو ضمن انتقاد از طولاني بودن زمان پاسخگويي به استعلامها و با تصريح بر اينكه بايد زمان براي جواب دادن به سرمايه گذار و حتي بهره برداري طرحها مشخص باشد، اظهار داشت: فعال شدن پنجره واحد سرمايه گذاري در گلستان با حضور مديران ذيربط و به منظور جذب صاحبان سرمايه و تسهيل در امور است و از هر اقدامي در روان تر شدن قوانين حمايت مي كنيم.
3014 /6203
*خبرنگار: مجيد ميهن دوست **انتشار: كرماني