۱۸ دی ۱۳۹۵، ۱۵:۱۵
کد خبر: 82377654
T T
۰ نفر
كشف بيش از يك تن مواد مخدر در سيستان و بلوچستان

زاهدان - ايرنا - فرمانده انتظامي سيستان و بلوچستان گفت: يك تن و 451 كيلوگرم مواد مخدر در سه عمليات جداگانه در اين استان كشف شد.

به گزارش ايرنا از مركز اطلاع رساني پليس، سردار حسين رحيمي روز شنبه اظهار داشت: ماموران انتظامي شهرستان هاي مهرستان و سيب و سوران در سلسله عمليات هاي مبارزه با قاچاقچيان مسلح، با پشتيباني فني پليس مبارزه با مواد مخدر استان، يك باند بزرگ كه با استفاده از خودروهاي كوهستاني قصد جابه جايي موادمخدر را در منطقه مورتان داشتند، شناسايي كردند.
وي افزود: ماموران پليس خودرو تويوتاي متعلق به قاچاقچيان را كه به صورت بلاصاحب در منطقه مورتان رها شده بود شناسايي و در بازرسي از آن يك تن ترياك كشف كردند.
فرمانده انتظامي سيستان و بلوچستان همچنين از شناسايي يك باند توزيع كننده مواد مخدر در زاهدان خبر داد و گفت: ماموران انتظامي اين شهرستان با شناسايي يك دستگاه كاميون و يك دستگاه خودرو پژو متعلق به اين باند، ضمن دستگيري 2 قاچاقچي سابقه دار، 157كيلوگرم ترياك و 94 كيلوگرم حشيش را كشف و ضبط كردند.
سردار رحيمي گفت: ماموران انتظامي خاش و سربازان گمنام امام زمان (عج) در عملياتي مشترك باند قاچاقچيان مسلح را در ارتفاعات اين شهرستان شناسايي كردند.
وي ادامه داد: قاچاقچيان با ماموران به صورت مسلحانه درگير شدند اما به دليل ناتواني در مقابل يگان هاي عملياتي، از منطقه فرار كردند.
وي گفت: ماموران در پاكسازي منطقه 200 كيلوگرم ترياك را كشف و ضبط كردند.
8006**3042/ 6075*دريافت كننده: نرگس تيموري **انتشاردهنده: زهرا هجيني نژاد
۰ نفر