شهرداري كامياران تنها نماينده فوتبال كردستان در ليگ دسته سه كشور حريفان خود را شناخت

سنندج- ايرنا- تيم فوتبال شهرداري كامياران تنها نماينده فوتبال كردستان در ليگ كشوري در گروه شمال رقابت‌هاي ليگ دسته سوم كشور قرار گرفت و حريفان خود را شناخت.

رئيس اداره ورزش و جوانان كامياران روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار كرد: آيين قرعه كشي مرحله نهايي ليگ دسته سوم فوتبال كشور كه در سالن آمفي تئاتر هتل المپيك تهران در سه گروه شمال، مركز و جنوب برگزار و، وضعيت تيم شهرداري در گروه و در برابر رقيبان بازي در گروه شمال مشخص شد.
رضا باجلاني افزود: تيم شهرداري كامياران در اين دور با تيم هاي چوكاي تالش، شهداي كرج، نماينده ساوه، نماينده خراسان رضوي، مقاومت تهران، آلومينيوم آبسكون تهران، ملي پوشان تبريز، صنعت ساري و مقاومت ساري هم گروه است.
به گفته او در پايان اين رقابت‌ها 6 تيم برتر گروه‌هاي شمال، جنوب و مركزي به رقابت‌هاي ليگ دسته دوم فوتبال كشور صعود و 5 تيم از هر گروه هم به رقابت‌هاي مناطق سقوط مي‌كنند.
وي با بيان اينكه تيم شهرداري براي حضور در اين مسابقات در حال آماده شدن است اظهار كرد: زمان پايان نقل و انتقالات 5 بهمن ماه است و مسابقات مرحله دوم از 26 دي ماه آغاز مي شود و نيمه دوم ارديبهشت ماه 96 خاتمه مي يابد.
باجلاني در خصوص چگونگي صعود تيم ها به ليگ بالاتر اضافه كرد: در پايان مرحله نهايي از هرگروه تيم قهرمان به صورت مستقيم به ليگ دوم صعود مي كند، تيم هاي دوم و بهترين تيم سوم به صورت پلي اف به مصاف هم مي روند و در نهايت 2 تيم ديگر راهي ليگ دسته 2 باشگاه هاي كشور در فصل 96 خواهند شد و همچنين تيم هاي سوم، چهارم و 2 تيم برتر پنجم هرگروه در دور دوم ماندگار و مابقي تيم ها سقوط خواهند كرد.
به گزارش ايرنا، رقابت هاي فوتبال ليگ دسته سوم كشور در سه گروه ١٠ تيمي برگزار خواهد شد.
كامياران در 65 كيلومتري جنوب سنندج واقع شده است.
7349/ 3020
**خبرنگار: ژاله گرگاني** انتشاردهنده: عبدالله رحماني