۲ دی ۱۳۹۵، ۲۳:۱۰
کد خبر: 82357287
T T
۰ نفر
رئيس سازمان صدا وسيما:رسانه هاي استاني اثر گذار شده اند

اهواز - ايرنا - رئيس سازمان صدا وسيماي كشور گفت: رسانه هاي استاني اثر گذار شده اند به همين دليل بايد حامي استان هاي خود باشند تا رشد و توسعه اتفاق بيافتد.

به گزارش ايرنا علي عسكري پنجشنبه در نوزدهمين جشنواره توليدات راديويي و تلوزيوني استان ها در محل تالار امام رضا(ع) شهرك نفت اهواز گفت: شبكه هاي راديويي و تلويزيوني استاني اهميت ويژه اي دارند و در مواقع حساس بايد به نفع استان خود اثرگذار باشند.
وي افزود: صدا وسيماي هر استان بايد با برقرار كردن ارتباط موثر با دستگاه هاي اجرايي، براي تقويت توليدات كالاهاي داخلي تبليغ كالايي ايراني را در برنامه كاري خود داشته باشد.
رييس سازمان صدا و سيماي كشور بيان كرد: همچنين صدا وسيماي استاني بايد در معرفي بحث گردشگري به كشور و دنيا تلاش كنند زيرا كشور ما يك كشور متمدن و با پيشينه تاريخي بالائي است.
وي با اشاره به اهميت فعاليت صدا وسيما در خوزستان عنوان كرد: خوزستان يك استان نمونه و بهشت فرصت هاست و بهترين موقعيت سرمايه گذاري را دارد اما درصد بيكاري در اين استان بالاست كه صدا وسيما بايد در رفع اين مشكل تلاش مضاعفي انجام دهد.
وي در ادامه با اشاره به برنامه هاي سازمان صدا و سيما افزود: معرفي كارآفرينان، نخبگان، فعاليت بسيجيان،معلمان در اولويت برنامه كاري اين سازمان است كه لازم است استان ها نيز در اين زمينه فعاليت كنند.
عسكري بيان كرد: حضور فعال در فضاي مجازي و توليد در اين فضا يكي ديگر از برنامه هاي سازمان صدا و سيما است تا بتوانيم از اين طريق نياز نسل جوان را تامين نماييم.
همچنين در ادامه اين جشنواره دبيرمجمع تشخيص مصلحت نظام گفت: خوزستان متعلق به ملت ايران است و ملت ايران متعلق به خوزستان است.
سردار سرلشگر محسن رضايي بيان كرد: در خوزستان يك رويداد تاريخي رخ داد كه مردم آن با مقاومت نشان دادند كه هيچگاه زير بار ظلم نمي روند.
وي در ادامه با اشاره به فعاليت صدا وسيما در دوران دفاع مقدس گفت: در دوران دفاع مقدس دوربين هاي صدا وسيما و خبرنگاران اين رسانه همپاي رزمندگان اسلام جانفشاني كردند.
سردار رضايي عنوان كرد: در حال حاضر سازمان صدا وسيما در كشور عراق و سوريه هم واقعيت ها و مظلوميت مردم را به گوش جهان مي رساند.
وي افزود: بسياري از كشورهايي كه ادعاي حمايت از حقوق بشر دارند صدا و سيماي خود را در برابر واقعيت ها وظلم هايي كه مي شود خاموش كرده اند.
نوزدهمين جشنواره توليدات راديويي وتلويزيوني استان ها از 30 آذر ماه تا دوم دي ماه در اهواز برگزار شد.
در اين جشنواره از نماينده ولي فقيه در استان خوزستان و 11 هنرمند و كارگردان سينما وتلويزيون تجليل شد.
7158/6064 * شبس 1574
خبرنگار: زينب فرحاني** انتشار دهنده: محسن تهوري
۰ نفر