۲۴ آذر ۱۳۹۵، ۱۸:۵۶
کد خبر: 82347097
T T
۰ نفر
874 تن برنج و شكر در ایام محرم و صفر در فارس توزیع شد

شیراز- ایرنا- مدیر تنظیم بازار سازمان جهاد كشاورزی استان فارس گفت: در ماه های محرم و صفر امسال 874 تن برنج و شكر در این استان توزیع شد كه از این میزان 617 تن آن برنج و 257 تن شكر بود.

به گزارش دریافتی چهارشنبه ایرنا از روابط عمومی سازمان جهاد كشاورزی فارس، هدایت الله رحیمی افزود: با توجه به افزایش تقاضای مردم برای تهیه برنج و شكر در ماه های محرم و صفر برای پخت نذورات، این مدیریت برای جلوگیری از افزایش قیمت این 2 كالا با هماهنگی با شركت غله و خدمات بازرگانی منطقه سه، اقدام به توزیع اقلام یاد شده در شیراز كرد.
وی بیان كرد: در قالب این توزیع، 450 تن برنج وارداتی اروگوئه و همچنین 157 تن شكر در شیراز در اختیار شركت های تعاونی و فروشگاه های بزرگ قرار گرفت تا از این طریق در اختیار متقاضیانی كه نذورات داشتند قرار گیرد.
رحیمی گفت: از این مقدار 100 تن شكر و 100 تن برنج در اختیار شورای هیات های مذهبی استان فارس قرار داده شد تا بین هیات های مذهبی كه در ماه های محرم و صفر اقدام به پخت و تهیه غذا برای عزاداران می كنند و همچنین سایر متقاضیانی كه نیت به ادای نذر خود كرده اند، توزیع شود.
او اظهار داشت: همچنین در مدت مورد اشاره برای كنترل و تنظیم بازار، 167 تن برنج اروگوئه و 100 تن شكر برای ادای نذورات مردم در شهرستان های فارس در اختیار عاملان توزیع قرار گرفت.
دریافت خبر: سهیلا شیبانی نژاد ** انتشار دهنده: پرویندخت پاردسویی شیرازی
7375 / 6118