۲۰ آذر ۱۳۹۵، ۱۵:۱۴
کد خبر: 82340481
T T
۰ نفر
اسلام كاملترين و آخرين دين الهي است و بر همه اديان الهي برتري دارد

سنندج- ايرنا- نماينده ولي فقيه در استان كردستان گفت: دين اسلام آخرين، كاملترين دين الهي و يك دين جهاني است كه بر همه اديان الهي برتري دارد.

به گزارش ايرنا، آيت الله سيد محمد حسيني شاهرودي روز شنبه در همايش مهدويت در سازمان تبليغات اسلامي استان كردستان ضمن تبريك بمناسبت هفته وحدت ولادت حضرت محمد (ص) آخرين فرستاده الهي افزود: ايدئولوژي اسلام همه جانبه، جامع و فراگير است و به تمام نيازهاي فردي و اجتماعي انسان توجه كرده است.
وي اظهار كرد: دين اسلام منبع اصلي همه معارف و قوانين اسلامي است و به منزله قانون اساسي است كه ضامن سعادت دنيوي و اخروي انسان ها است.
وي افزود: قرآن كريم در چندين آيه پيروزي صالحان و مستضعفان را نويد داده و فرجام كار را از آن پرهيزكاران دانسته و بشارت داده كه پايان جهان، نيكوكاران حاكم خواهند شد.
وي اظهار كرد: در آيات روايات فراوان از پيامبر كه بنا بر آنها حكومت امام مهدي (عج) در آخرالزمان همان حكومت مستضعفان و صالحان است كه در قرآن، بشارت داده شده است.
آِيت الله شاهرودي افزود: باورها، اعتقادات و تفكرات مهدويت ريشه در دين اسلام دارد و مسأله مهدويت در روايات شيعه و سني آمده است.
وي با اشاره به اينكه حكومت امام زمان (عج) وعده الهي است و با ظهور امام زمان (عج) عدل و داد جهان را فرا مي گيرد، گفت: با ظهور آن حضرت امنيت بر جهان حاكم مي شود و بشريت را از ظلمت رهايي و به سوي نور هدايت مي كند.
وي اظهاركرد: برپايي حكوكت عدل سراسر جهان را تحت سيطره عدالت و قوانين خود در مي آورد و صلح و امنيت همه انسان ها را فرا مي گيرد و تمام انسان ها به سعادت واقعي خود نائل مي شوند.
در پايان اين همايش از فعالان عرصه مهدويت با اهداء لوح تقدير تجليل و قدرداني بعمل آمد.
7352/6108
**خبرنگار: شيوا اردلان منش/ **انتشار دهنده: اميد بهمني