۲۰ آذر ۱۳۹۵، ۱۳:۵۵
کد خبر: 82340284
T T
۰ نفر
احداث و تكمیل راه های بخش  ززو ماهرو الیگودرزدر اولویت كاری دولت تدبیر وامید

خرم آباد-ایرنا- بخشدار بخش ززو ماهروی الیگودرز گفت: دولت تدبیر و امید، احداث، تكمیل و راه شكافی راههای بخش محروم ززو ماهرو این شهرستان را در اولویت كاری خود قرار داده است.

محمد قدمی روزشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در این راستان راه ارتباطی شهرشول آباد به مركز شهرستان الیگودرز بعد از گذشت 45 سال دردولت تدبیرو امید تكمیل شد.
وی اظهار كرد: همچنین مسیر الیگودرز به شول آباد90 كیلومتراست كه 65 كیلومترآن تكمیل و آسفالت شد .
وی با بیان اینكه هم اكنون این محور با تمامی امكانات امداد رسانی دراختیار مردم قرار گرفته است گفت :درسالهای گذشته به علت نبود وسایل برف روبی و امدادی در محور الیگودرز به شول آباد این مسیر مسدود می شد اما امسال به محض بارش برف محور باز گشایی خواهد شد.
وی با اشاره به اقدامات دولت در بحث راه شكافی و آسفالت راه روستایی در بخش ززو ماهرو گفت: در حال حاضر فقط سه روستای بخش فاقد راه روستایی هستند كه این سه روستا نیز پس از اخذ مجوز های زیست محیطی راه شكافی خواهند شد.
قدمی گفت: ایجاد راه دسترسی بخش ززوماهرو به خوزستان،آسفالت راه دسترسی روستای كیگوران به شهرشول آباد وجاده حرم به حرم از دیگر اقدامات دولت در زمینه راه سازی بود كه از مطالبات جدی مردم منطقه به حساب می آیند.
بخشدار ززوماهرو به خدمات دولت در سایر زمینه ها نیز اشاره كرد وگفت: با تلاش مسئولان استان و شهرستان در دولت تدبیر و امید بهترین خدمات در حوزه زیر ساختی به بخش ززوماهرو فراهم شد .
به گزارش ایرنا بخش ززو ماهرو به مركزیت شهرشول آباد در سال 1337 به بخش تبدیل شد و دارای یك مركز شهری و سه دهستان است كه وسیع ترین بخش شهرستان الیگودرز محسوب می شود.
دراین بخش بیش از 21 هزار نفر جمعیت شهری،روستایی و عشایری وجود دارد و فاصله مركز این بخش تا شهر الیگودرز 90 كیلو متر است .
بخش ززو ماهرو در جنوب شهرستان الیگودرز واقع شده است .
7279/ 6001
خبرنگار: جابراسدی** انتشاردهنده : هوشنگ بهرهی