۱۸ آذر ۱۳۹۵، ۱۸:۲۴
کد خبر: 82338400
T T
۰ نفر
سرمربي استقلال خوزستان:بازيكنانم براي كسب حداكثر امتياز برابر فولاد بازي مي كنند

اهواز - ايرنا - سرمربي تيم استقلال خوزستان گفت: اگرچه در بازي برابر فولاد خوزستان از حمايت هواداران خود محروم هستيم اما بازيكنان تيم براي كسب حداكثر امتياز در اين بازي انگيزه هاي بالايي دارند.

به گزارش ايرنا سيد سيروس پورموسوي پنجشنبه در نشست خبري پيش از ديدار تيمش برابر فولاد خوزستان در هفته سيزدهم رقابت هاي ليگ برترفوتبال باشگاه هاي كشور اظهار كرد:تيم ما اگرچه در اين بازي از حمايت هواداران محروم است، همواره به دنبال ارائه بازي زيبا و قابل قبول است.
وي افزود: تيم فولاد خوزستان پس از هفته چهارم بازي هاي خوبي را ارائه داد و نتايج خوبي را نيز به دست آورده و مانند تيم ما در اين ميدان براي كسب نتيجه مطلوب به ميدان مي آيد.
سرمربي استقلال خوزستان ادامه داد:حضور هواداران همواره جذابيت خاصي به بازي مي دهد و در دربي ها نيز اين جذابيت دو چندان است، ولي در اين بازي مهم از حمايت هواداران خود محروم هستيم اما اميد مي رود با كسب نتيجه مطلوب دل آن ها را شاد كنيم.
وي بيان كرد:تيم ما همچنان با مشكلات مالي دست و پنجه نرم مي كند اما اين مشكلات را به دست فراموشي سپرده و تمامي بازيكنان و كادر فني براي ارتقاي جايگاه تيم در جدول تلاش مي كنند.
پور موسوي درخصوص جذب بازيكن خارجي تا پايان نيم فصل گفت:تيم ما براي تقويت خود در باشگاه هاي آسيا نياز به دو بازيكن خارجي دارد كه در اين خصوص اقداماتي را صورت داده ايم اما آلويس نانگ يكي از گزينه هاي خارجي ما كه قرار بود به تيم اضافه شود با پرونده پزشكي مواجه شده كه در صورت رفع اين مشكل به تيم اضافه مي شود.
ديدار تيم هاي استقلال خوزستان و فولاد خوزستان از هفته سيزدهم رقابت هاي ليگ برتر باشگاه هاي كشور روز جمعه در ورزشگاه غدير اهواز برگزار مي شود.
تيم استقلال خوزستان در حال حاضر با 15 امتياز در جايگاه نهم جدول و تيم فولاد خوزستان با 16امتياز درمكان ششم جدول جاي دارند.
7152/6125 خبرنگار: محمدرضاخبازان ** انتشار دهنده:سيدبهادر حسيني
كانال خبري ايرنا خوزستان: irnaahvaz@
براي دريافت لحظه به لحظه اخبار استان خوزستان به كانال http://www.telegram.me/irnaahvaz بپيونديد.