۱۷ آذر ۱۳۹۵، ۱۵:۴۰
کد خبر: 82336854
T T
۰ نفر

رونمایی از 2 كتاب با موضوع دفاع مقدس در گلستان

۱۷ آذر ۱۳۹۵، ۱۵:۴۰
کد خبر: 82336854
رونمایی از 2 كتاب با موضوع دفاع مقدس در گلستان

گرگان - ایرنا - همزمان با برگزاری كنگره شهدای اهل سنت گلستان در شهرستان آق قلا و با حضور رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه كشور امروز 2 كتاب با موضوع دفاع مقدس در این استان رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا كتاب 'نبض قلم' تالیف جمعی از دانش آموزان نوقلم گلستان، در قالب 29 داستان كوتاه از سوی انتشارات شهدای نینوا و كنگره بزرگداشت 4 هزار شهید استان گلستان منتشر شده است.
كتاب 'طعم آسمان لهجه خاك' نیز با تالیف وجیهه ابراهیمی‌ نژاد از سوی انتشارات شهدای نینوا و اجلاسیه ملی شهدای گلستان و با حمایت بنیاد شهید و امور ایثارگران در حوزه دفاع مقدس رونمایی شد.
فرماندار شهرستان آق قلا در حاشیه این آئین گفت: برگزاری اجلاسیه چهار هزار شهید و كنگره بزرگداشت شهدای اهل سنت نماد یكدلی و همدلی مردم استان گلستان است و در واقع نشاندهنده وحدت و یكپارچگی مردم شیعه و سنی این منطقه در برابر دشمنان است.
امانگلدی ضمیر افزود: همه اقوام از فارس، تركمن، سیستانی، بلوچ، كرد و لر در برابر دشمنان ایستاده و پشتیبان رهبر معظم انقلاب اسلامی هستند.
ضمیر همچنین حضور نماینده ولی فقیه در گلستان را نماد وحدت ، همدلی و یكدلی بین شیعه و سنی استان بیان كرد.
به گزارش ایرنا كنگره بزرگداشت شهدای اهل سنت در راستای اجلاسیه چهار هزار شهید گلستان با حضور نماینده ولی فقیه در استان، فرمانده سپاه نینوا، علمای شیعه و سنی و خانواده ‌های معظم شهدا در شهرستان آق قلا واقع در شمال استان برگزار شد.
از چهار هزار شهید دوران پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس استان گلستان 600 شهید از اهل سنت هستند.
اجلاسیه ملی چهار هزار شهید گلستان 25 آذر ماه با سخنرانی رئیس مجلس شورای اسلامی در گرگان برگزار می ‎شود.
3014 /1648
خبرنگار: مجید میهن دوست ** انتشار: پری سالارنیا
۰ نفر