۱۲ آذر ۱۳۹۵، ۱۵:۵۴
کد خبر: 82329206
T T
۰ نفر
استقبال هزار دانش آموز از برنامه هاي كانون پرورش فكري كودكان آستارا

آستارا - ايرنا - مسئول مركز شماره دو كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان آستارا از استقبال هزار دانش آموز اين شهرستان در يك هفته از فعاليت هاي فرهنگي اين مركز خبر داد.

ميترا پوربهرام روز جمعه در مصاحبه با خبرنگار ايرنا گفت: در هفته جاري هزار دانش آموز مقاطع ابتدايي و دبيرستان دوره اول آستارا با برنامه هاي متعدد و جذاب كانون آشنا شدند و با حضور آنها در اين مركز، مسابقه اي با عنوان بهترين كتابي كه خوانده ام بين شركت كنندگان برگزار شد.
وي افزود: هدفمندي ارتباط مدارس با مراكز كانون، كمك به شكوفايي و كشف استعدادها، ارتقا و افزايش سطح فعاليت هاي مهارتي، ارتقاي فعاليت هاي اسلامي و تعميق باورهاي ديني دانش آموزان با اجراي سبك زندگي ايراني و اسلامي از هدف هاي اين كار فرهنگي است.
وي با بيان اينكه بازديد دانش آموزان از فعاليت هاي كانون تا پايان سال تحصيلي96-95 ادامه دارد، گفت: در اين بازديدها ضمن معرفي كتاب توسط مربيان كانون، مسابقه اي با عنوان دوست داريد به جاي كدام يك از شخصيت هاي داستاني باشيد؟ و چرا؟ برگزار مي شود.
پوربهرام بيشتر كتاب هاي موجود در مركز شماره دو را مربوط به حوزه ادبيات داستاني عنوان كرد و افزود: مربيان كانون در هفته اخير در چهار مدرسه ابتدايي به معرفي كتب داستاني پرداخته اند تا پيوند بين كانون و مدرسه به شكل دو طرفه برقرار شود.
وي با بيان اينكه ثبت نام از كودكان و نوجوانان براي شركت در كلاس هاي پاييز و زمستان مركز شماره دو كانون در حال انجام است، گفت: كلاس هاي سفالگري، نقاشي، خوشنويسي، كارگاه قصه گويي، ظريف بري با چوب، كاردستي و موسيقي با شركت كودكان و نوجوانان در كانون داير است.
مركز شماره دو كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان آستارا يك هزار و 200 عضو فعال دارد.
شهرستان 86 هزار نفري آستارا در 200 كيلومتري غرب مركز استان گيلان واقع است.
خبرنگار: يوسف هدايتي ** انتشاردهنده: كبيري
7105 / 7124/2007