۱۱ آذر ۱۳۹۵، ۲۰:۲۱
کد خبر: 82328604
T T
۰ نفر
سرمربی تیم پیكان: بازیكنانم اشتیاق زیادی برای كسب پیروزی دارند

اصفهان-ایرنا- سرمربی تیم پیكان تهران گفت: بازیكنانم اشتیاق زیادی برای پیروزی در مقابل ذوب آهن دارند و برای كسب هر سه امتیاز دیدار فردا تلاش می كنند.

به گزارش ایرنا، مجید جلالی شامگاه پنجشنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیم های ذوب آهن و پیكان تهران افزود: در بازیكنانم اشتیاق زیادی برای كسب پیروزی در بازی فردا می بینم و از این جهت امیدوارم.
وی با بیان اینكه فردا با تیم خیلی خوب و با كیفیت ذوب آهن بازی داریم، گفت: بطور قطع هیچكدام از دو تیم فردا روز راحتی را نخواهند داشت و بازی سنگینی را باید تجربه كنند.
وی اظهار كرد: بازی های تیم ذوب آهن را رصد كرده ایم و می دانیم كه با چه تیم با كیفیتی بازی داریم.
وی افزود: بر اساس تمرینات و اشتیاق بازیكنانم، با اطمینان می گویم كه فردا بازی با كیفیتی را خواهید دید و امیدوارم سهم ما كسب هر سه امتیاز این بازی باشد.
جلالی گفت: هدفگذاری ما ایجاد ثبات در لیگ برتر است و بدنبال این هستیم كه بتوانیم آینده خوبی را برای تیم پیكان رقم بزنیم.
وی اضافه كرد: اگر به مرحله ثبات برسیم، به هدف های بعدی خود هم فكر خواهیم كرد.
سرمربی تیم پیكان تهران در پاسخ به یكی از خبرنگاران در باره وجود سحر و جادو در فوتبال ایران خاطرنشان كرد: در زندگی عادی مردم هم از این حرفها شنیده می شود،
كسانی به این چیزها اعتقاد دارند، پس علم تمرین را رها كنند و بدنبال سحر و جادو بروند.
جلالی افزود: نگاه ما به مقوله فوتبال باید عملیاتی باشد و پرداختن به این موضوعات بطور قطع باورهای مردمی را هم خراب خواهد كرد.
سرمربی تیم پیكان گفت: فوتبال به اندازه كافی در این سال ها لطمه خورده است و این مباحث نیز بیشتر به فوتبال آسیب می زند.
دیدار تیم های ذوب آهن اصفهان و پیكان در چهارچوب رقابت های لیگ برتر باشگاه های كشور عصر فردا در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار می شود.

6027/ 8114

خبرنگار: امیرحسین اكبری* انتشار: شكراللهی
۰ نفر