۱۰ آذر ۱۳۹۵، ۲۰:۲۵
کد خبر: 82327655
T T
۰ نفر

شناسايي جسد مرد ناشناس پس از 21 سال مفقودي

۱۰ آذر ۱۳۹۵، ۲۰:۲۵
کد خبر: 82327655
شناسايي جسد مرد ناشناس پس از 21 سال مفقودي

مهاباد - ايرنا - جسد مرد ناشناس كه 20 روز پيش زمان برداشت شن و ماسه از رودخانه 'زاب' در حاشيه روستايي از توابع سردشت توسط اهالي و كارگران كارخانه شن و ماسه پيدا شده بود، شناسايي شد.

سرپرست فرماندهي انتظامي شهرستان سردشت عصر چهارشنبه به خبرنگار ايرنا گفت: پس از بررسي موضوع و انتقال جسد براي تشخيص هويت، مشخص شد كه 21 سال قبل اين فرد به همراه دوستانش به حاشيه رودخانه زاب مي روند كه وي از مركب خود به آب سقوط مي كند و به رغم جستجوي فراوان دوستان موفق به پيدا كردن جسد اين مرد نمي شوند و جنازه اش مفقود باقي مي ماند.
سرهنگ فيض الله عليزاده با اشاره به اينكه دي.ان .اي فرد ياد شده براي شناسايي پيشتر به اروميه ارسال شده بود، اظهار كرد: جسد اين جوان شناسايي شده مربوط به ابراهيم پژمان متولد سال 51 اهل روستاي نلوسه در 25 كيلومتري شهر سردشت است كه در سال 74 در حوالي روستاي بيشاسب از توابع بخش وزينه در رودخانه زاب افتاده و غرق مي شود.
وي افزود: گفته مي شود آب رودخانه بعد از مدتي جنازه را پس مي زند اما به دليل اينكه در گل و لاي رودخانه فرو رفته بود به رغم جستجوي مسير به مسير رودخانه توسط خانواده اش اثري از وي مشاهده نمي شود.
سرهنگ عليزاده يادآورشد: زماني كه يكي از كارخانه هاي برداشت شن و ماسه در جوار رودخانه زاب به برداشت ماسه رودخانه اي اقدام مي كند جنازه را پيدا مي كنند.
سرپرست فرماندهي انتظامي سردشت اظهار كرد: خانواده شخص غرق شده به محض اطلاع با مراجعه به نيروي انتظامي و طي مراحل قانوني جنازه را براي تدفين تحويل گرفتند.
وي گفت: از اين شخص تنها يك تكه استخوان بدن و سه عدد شانه، كيف كوچك نگهداري وسايل شخصي و پول 200 توماني كاغذي، چكمه، لباس و يك عدد ساعت مچي برجاي مانده است.
شهرستان سردشت در جنوب آذربايجان غربي واقع است.
خبرنگار: پيمان پاكزاد * انتشار دهنده: علي شريفي
7562/3093 / 1200
۰ نفر