۴ آذر ۱۳۹۵، ۱۴:۵۲
کد خبر: 82320994
T T
۰ نفر

صالحی امیری: یارانه مطبوعات بازنگری می شود

۴ آذر ۱۳۹۵، ۱۴:۵۲
کد خبر: 82320994
صالحی امیری: یارانه مطبوعات بازنگری می شود

اردبیل - ایرنا - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: یارانه مطبوعات با هدف حمایت لازم از اصحاب رسانه كه مورد تاكید دولت است، بازنگری می شود.

سیدرضا صالحی امیری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در اردبیل افزود: برای بررسی مشكلات رسانه ها نشستی با برترین های اصحاب مطبوعات، خبرگزاری ها و سایت های رسمی كشور برگزار و مشكلات آنها بررسی شد و این نشست ها تداوم می یابد.
وی با بیان اینكه رسانه ها در توسعه فرهنگی كشور تاثیرگذار هستند، تشریح كرد: دولت تدبیر و امید حمایت ویژه ای از رسانه ها داشته اما لازم است بیش از این اصحاب رسانه مورد حمایت قرار گیرند تا شاهد توسعه فرهنگ در كشور باشیم .
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین تامین زیرساخت های رسانه ای را در كشور ضروری دانست و گفت: لازمه فراهم شدن زیرساخت ها، مشاركت حداكثری نهادهای صنفی در حوزه نشر، كتاب، حوزه مطبوعات و رسانه است تا بتوان یك سیاست جامع با توافق جمعی این صنف تدوین كرد.
صالحی امیری اضافه كرد: با تعامل و گفت و گو با اصحاب رسانه می توان به یك سیاست واحد در مسیر ساماندهی وضعیت موجود رسید.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز (پنجشنبه) برای شركت در مراسم ترحیم استاد سلیم موذن زاده اردبیلی مداح نامدار و شهیر اردبیلی به این استان سفر كرده است.
استاد سلیم موذن زاده اردبیلی كه در سال 1315 در محله تازه شهر اردبیل دیده به جهان گشود سحرگاه سه شنبه هفته جاری براثر كهولت سن به دیدار حق شتافت.
پیكر زنده یاد سلیم موذن زاده كه حنجره اعجاب انگیز و خدادادی او بیش از 70 سال در خدمت عزاداری های اهل بیت و به خصوص حضرت سیدالهشداء (ع) بود در آرامستان بهشت زهرای اردبیل آرام گرفت.
خبرنگار: یعقوب شاد دل ** انتشار دهنده: سیفعلی موسی زاده
7110/6016
۰ نفر