۳۰ آبان ۱۳۹۵، ۲۰:۴۷
کد خبر: 82315751
T T
۰ نفر
حكم فرماندار جدید مشهد از 10 روز قبل ابلاغ  شده است

مشهد – ایرنا – معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی با تاكید بر اینكه تغییر فرماندار مشهد ارتباطی با موضوع لغو سخنرانی نایب رئیس مجلس ندارد ،گفت : حكم فرماندار جدید این شهرستان از 10 روز قبل صادر و به استان ابلاغ شده است.

سید جواد حسینی یكشنبه شب در گفت و گو با ایرنا، با تكذیب شایعات مطرح شده در فضای مجازی و برخی سایتها در این خصوص، افزود: به دلیل آنكه محمد رحیم نوروزیان فرماندارجدید مشهد سفر كربلا را در پیش داشت، معارفه وی به بعد از این سفر موكول شد.
وی افزود: فرماندار مشهد فردا باز می گردد و بر اساس برنامه ریزی های انجام شده قبلی مراسم تودیع و معارفه فرماندار مشهد در روز سه شنبه آینده برگزار خواهد شد.
وی عنوان كرد: حكم فرماندار مشهد در پی ارتقا فرمانداری مشهد با عنوان معاونت استاندار و فرماندار مشهد ابلاغ شده است.
حسینی تاكید كرد به طور طبیعی فرآیند جابه جایی فرمانداران یك ماه زمان می برد و حكم فرماندار جدید به دلیل بازنشستگی رضا منصوری فرماندار مشهد صادر گردیده است.
وی گفت: فرماندار جدید محمد رحیم نوروزیان خواهد بود كه پیش از این در سمت معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان شمالی خدمت می كرد.
سخنرانی علی مطهری نایب رئیس مجلس شورای اسلامی امروز به دستور دادستان مشهد لغو شد و همین امر شایعه بركناری فرماندار مشهد در برخی فضاهای مجازی و سایتها را باعث شد.
خبرنگار : فاطمه یوسفی **انتشار دهنده: علی حیدر شاه حسینی