۲۹ آبان ۱۳۹۵، ۱۰:۳۹
کد خبر: 82314119
T T
۰ نفر
سایت 872 هكتاری كشت گلخانه ای كمیته امداد در قزوین راه اندازی می شود

قزوین - ایرنا - سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری قزوین از راه اندازی سایت 872 هكتاری گلخانه ای و مجتمع اقتصادی برای مددجویان كمیته امداد حضرت امام (ره) این استان خبر داد.

به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از اداره كل روابط عمومی استانداری، منوچهر حبیبی در دیدار با منوچهر رزمجو، دستیار قائم مقام معاونت اشتغال و خودكفایی كمیته امداد كشور با بیان اینكه این سایت در شهرستان تاكستان راه اندازی خواهد شد، افزود: مسئولان كمیته امداد نسبت به تسریع در ایجاد زیرساخت های لازم برای آغاز عملیات اجرایی این سایت تاكید دارند كه امیدواریم شاهد تسریع در این زمینه باشیم.
وی ادامه داد: با توجه به ابلاغ اعتبار 700 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه اشتغال برای 6 هزار مددجوی كمیته امداد استان، مقرر شد این تسهیلات در مسیر طرح های اشتغالزایی خرد و كوچك در جهت توانمندسازی و اشتغال مددجویان توسط بانك های استان به كار گرفته شود.
حبیبی با تاكید بر تعهد كمیته امداد استان بر ایجاد 6 هزار فرصت شغلی، اضافه كرد: نشست های متعددی طی روزهای اخیر در این زمینه برگزار شده و امیدواریم با همراهی بانك های استان، این تعهد به مرحله اجرا برسد.
معاون اقتصادی استاندار قزوین در ادامه، استفاده از انرژی خورشید در سطح كوچك و خرد در مناطق مختلف روستایی استان را یكی دیگر از مسایل مطرح شده عنوان و افزود: با استفاده از تسهیلات قرض الحسنه كمیته امداد در سطح یك هزار خانواده این نهاد اشتغال ایجاد می شود و شركت توزیع برق منطقه ای زنجان نیز همكاری لازم را در جهت ارائه خدمات فنی در این زمینه دارد.
در این نشست، مدیرعامل هلدینگ كشاورزی مجتمع اقتصادی كمیته امداد كشور، مدیركل حرفه آموزی و كاریابی این نهاد به همراه مدیركل كمیته امداد استان حضور داشتند.
6101/8054 * خبرنگار: هادی درزی رامندی** انتشار دهنده: رضا اسدی