۲۶ آبان ۱۳۹۵، ۱۱:۰۸
کد خبر: 82310588
T T
۰ نفر
اپليكيشن كتاب الكترونيكي ققنوس آماده شد

تهران - ايرنا - مدير داخلي انتشارات ققنوس گفت: به مناسبت هفته كتاب، اپليكيشن كتاب الكترونيكي ققنوس براي نصب بر تلفن همراه آماده شد.

مهدي حسين زادگان روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار فرهنگي ايرنا افزود: علاقه مندان مي توانند فايل اندرويد، ios و نسخه ويندوز اين اپليكيشن را از سايت انتشارات ققنوس دانلود كنند.
وي با اشاره به فرارسيدن 27 آبان ماه روز كتابفروشي ها ادامه داد: فروشگاه ققنوس در اين روز ميزبان مترجمان پرفروش ترين كتاب هاي طرح پاييزه براي جشن امضا خواهد بود.
مريم مفتاحي مترجم «يك بعلاوه يك»، «پس از تو» و «پيش از تو» و ارسلان فصيحي مترجم «ملت عشق» و «قلعه سفيد» از جمله اين افراد هستند.
حسين زادگان اضافه كرد: تا دوم آذر ماه به مناسبت بيست و چهارمين دوره هفته كتاب، ارائه 24 عنوان از بهترين كتاب ها براي تمام سنين و موضوعات در اين فروشگاه رايگان است.

** تخفيف‌هاي طرح پاييزه كتاب افزايش مي‌يابد
تخفيف‌هاي طرح «پاييزه كتاب» در روز كتابگردي 27 آبان ماه، 10 درصد بيشتر خواهد شد.
به گزارش ايرنا از بيست وچهارمين دوره هفته كتاب جمهوري اسلامي ايران، فردا(پنجشنبه) چهارمين روز از ايام هفته كتاب، به عنوان روز كتابگردي درنظر گرفته شده است.
در اين روز تخفيف‌هاي طرح پاييزه كتاب 10 درصد بيشتر خواهد شد.
در پاييزه كتاب، خريدار مي‌تواند در چند نوبت و از چند كتابفروشي، كتاب‌هاي عمومي را با 20درصد تخفيف و كتاب‌هاي كودك و نوجوان را با 25درصد تخفيف از كتابفروشي‌هاي عضو طرح «پائيزه كتاب» در سراسر كشور خريداري كند كه در روز كتابگردي اين ميزان تخفيف 10 درصد افزايش مي‌يابد.
طرح«پاييزه كتاب» در بازه زماني يك ماهه ۲۴ آبان تا ۲۴ آذر ماه در كتابفروشي‌هاي عضو اين طرح اجرا مي‌شود.

** نمايش فيلم هاي برگزيده بخش «كتاب و سينما»
همچنين بر اساس اعلام خانه كتاب، فيلم هاي برگزيده بخش «كتاب و سينما» در سي و سومين جشنواره بين المللي فيلم كوتاه تهران امروز(چهارشنبه) در سراي كتاب موسسه خانه كتاب به نمايش گذاشته مي شود.
فيلم هاي «حساسيت فصلي» به كارگرداني سعيد وكيلي، «حفره مشترك» به كارگرداني اسماء ابراهيم زادگان و «نيستان» به كارگرداني ابراهيم ايرج‌زاد با حضور جواد مجابي و فراد موتمن در معرض ديد عموم قرار مي گيرد.
فيلم داستاني «حساسيت فصلي» بر اساس داستاني از هاروكي موراكامي، در كتاب «كجا ممكن است پيدايش كنم» خلق شده است. اين داستان در بهار 1386 توسط نشر چشمه منتشر شده است.
فيلم داستاني «حفره مشترك» به كارگرداني اسماء ابراهيم زادگان با اقتباس از داستان «حفره مشترك» به نويسندگي محمدرضا زماني خلق شده است.
فيلم داستاني «نيستان» به كارگرداني ابراهيم ايرج‌زاد اقتباسي از است از مجموعه داستان «سه دختر گل فروش» نوشته مجيد قيصري كه در بهمن ماه 1386 توسط نشر سوره مهر منتشر شده است.
بر اساس اين گزارش، در اين برنامه مجيد قيصري و محمد رضا زماني به داستان خواني مي پردازند.
علاقه مندان براي حضور در اين برنامه مي توانند ساعت 18 تا 20 به سراي كتاب موسسه خانه كتاب مراجعه كنند.
فراهنگ ** 1880 ** 1071 ** دريافت كننده: پروين اروجي ** انتشار دهنده: اميد غياثوند
۰ نفر