۱۹ آبان ۱۳۹۵، ۲۳:۴۹
کد خبر: 82302153
T T
۰ نفر
وزير سابق اطلاعات:دشمن درصدد است امت اسلامي را از امدادهاي غيبي غافل كند

نوشهر - ايرنا - وزير سابق اطلاعات گفت : دشمن در صدد است تا با اعمال نفوذ جرياني ، امت اسلامي را از امدادهاي غيبي و عنايات الهي غافل كند .

به گزارش خبرنگار ايرنا ، حجت الاسلام والمسلمين حيدر مصلحي چهارشنبه شب در نشستي با عنوان ' گفتمان انقلاب اسلامي و نفوذ ' در مسجد جامع عباس آباد بوشهر افزود: يكي از مهم ترين اقدامات دشمن، راه اندازي شبكه هايي است كه با سرمايه گذاري هاي زياد، افراد جاسوس در كشور تربيت مي كنند.
وي ادامه داد : به عنوان نمونه ايجاد تشكل هاي مردمي خيريه اتفاقي بود كه از گذشته از سوي دشمن طراحي شد و در اين حوزه خسارت هاي سنگين متوجه نظام اسلامي كرد.
وزير سابق اطلاعات گفت : فتنه سال 88 نيز از ديگر توطئه ها و نفوذ جرياني دشمن بود.
مصلحي اعمال نفوذ موردي را از ديگر برنامه هاي دشمنان در نظام اسلامي نام برد و افزود : تعقل، احساسات و عبرت از نكات مهم در انقلاب اسلامي و مورد توجه مقام معظم رهبري است.
وي افزود : بنا به فرموده ولايت فقيه در صورتي راه امام (ره) را گم يا از آن غفلت كنيم يا عمدا اين مسير را كنار بگذاريم، سيلي محكمي خواهيم خورد.
مصلحي با اشاره به انتخابات پيش رو در كشور ، اظهار كرد: دشمن مي خواهد با نفوذ و ايجاد اشتباهات محاسباتي، ملت ايران را در انتخابات سردر گم كند.
وزير سابق اطلاعات ادامه داد : امروز استكبار در برجام 2 و 3، ايران را جزو پايين ترين سطح كشورهاي جهان مي داند.
شبد ** /1602/7078/1654** 9122
خبرنگار : مهراب زكي پور كينجي** انتشار دهنده : مهدي نعمتي
۰ نفر