۱۹ آبان ۱۳۹۵، ۱۵:۴۱
کد خبر: 82301597
T T
۰ نفر
برخی از املاك تامین اجتماعی در جریان پرونده مدیرعامل سابق آن بازگردانده شد

تهران - ایرنا - مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: برخی از املاك این سازمان در رابطه با پرونده مدیرعامل سابق این سازمان از جمله هتل هما كه دادگاه كیفری رای را به نفع تامین اجتماعی صادر كرده، بازگردانده شده است.

سیدتقی نوربخش روز چهارشنبه در جریان بازدید از نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار اجتماعی ایرنا افزود: هتل هما به عنوان یكی از املاك سازمان تامین اجتماعی اكنون از تصرف درآمده است.
وی ادامه داد: در مورد بقیه املاك هم مانند پروژه چهاردانگه و همچنین برخی املاك سازمان تامین اجتماعی در استان های مختلف از جمله اصفهان و قزوین در حال پیگیری موضوع و پرونده های املاك هستیم.
نوربخش درباره شكایت از رای صادر شده برای مدیر عامل سابق تامین اجتماعی در دادگاه نیز گفت: ما به این رای اعتراض داریم و اكنون پرونده در حال تجدید نظر است و اعتراض خودمان را ظرف مدت قانونی پیگیری می كنیم.
مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی تصریح كرد: ما شكایت خود را رسما اعلام كردیم و برای این پرونده 20 روز فرصت داریم.
غلامحسین اسماعیلی رئیس كل دادگستری استان تهران در مصاحبه ای اعلام كرده بود كه سازمان مربوطه با رعایت ضوابط و مقررات، دادخواست و مطالبه ای برای جبران خسارت به دادگاه ارائه نداده است و در نتیجه دادگاه در این مرحله اظهار نظری در خصوص نحوه جبران خسارت نكرده است.
وی در ارتباط با حكم صادره رئیس سابق تامین اجتماعی گفته بود كه این حكم غیرقطعی بوده است و مطابق دیگر احكام غیرقطعی، هم از سوی متهم پرونده و هم شاكی قابل اعتراض و رسیدگی مجدد در محاكم تجدید نظر استان تهران است.
اجتمام**7268**1021
خبرنگار: مهناز بیرانوند**انتشار دهنده: حسین نوروزیان
۰ نفر