۹ آبان ۱۳۹۵، ۱۵:۰۰
کد خبر: 82287245
T T
۰ نفر
وزارت ورزش و جوانان در آستانه تصميم بزرگ مجلس

زنجان - ايرنا - سرپرست مركز مطالعات و پژوهش هاي راهبردي وزارت ورزش و جوانان گفت: در عرصه اي هستيم كه تصميم بزرگي براي رهبري وزارت ورزش و جوانان در شرف انجام است.

محمد رضا فضلي روز يكشنبه در جلسه دبيران شوراي پژوهش و فناوري اداره هاي كل ورزش و جوانان استان هاي آذربايجان شرقي، آذربايجان غربي، اردبيل، گيلان و زنجان افزود: وزير پيشنهادي به مجلس شوراي اسلامي معرفي شده است و بايد از خود دفاع كند و از مواردي كه مي تواند به ايشان كمك كند، بهره گيري از يافته هاي ورزشي و برنامه ريزي براي نشان دادن اهميت وزارت ورزش و جوانان است.
فضلي يادآورشد: ورزش وسيله اي براي استحكام مرزهاي فيزيكي و معنوي كشور است و اين موضوع در استان هاي مرزي بايد مورد توجه بيشتري قرار گيرد.
وي اظهار كرد: يكي از ضعف هايي كه در ورزش كشور وجود دارد، نبود اطلاعات دقيق ورزشي در استان هاست كه آمايش ورزشي به عنوان يك تحقيق از هر چند سال يكبار بايد تدوين و ارائه شود.
سرپرست مركز مطالعات و پژوهش هاي راهبردي وزارت ورزش و جوانان گفت: نتايج اين تحقيق و آمايش مي تواند به برنامه ريزي مديران و ارتباط آن با سلامت و كارايي منابع انساني كمك كند.
وي خاطرنشان كرد: اينكه المپيك تمام مي شود و فراموش مي كنيم كه چه نتايجي كسب كرده ايم و چه برنامه ريزي براي دوره هاي بعدي المپيكي بايد انجام دهيم تا در آينده نتايج بهتري كسب كنيم، از جمله ضعف هاي بي توجهي به موضوع پژوهش به شمار مي آيد.
فضلي ادامه داد: بايد از نتايج تحقيقات و مطالعات پژوهش بهره برد تا بتوان جايگاه ورزش كشور را تا سال 2020 ارتقا داد و به تمام معاونت ها براي تحقق چنين هدفي كمك كرد.
سرپرست مركز مطالعات و پژوهش هاي راهبردي وزارت ورزش و جوانان گفت: توجه به نگرش ها و ارزش هاي جوانان از هر سه سال يكبار انجام مي شود و بايد بتوان اين تحقيق را با نگاه روز انجام داد.
وي اضافه كرد: توجه به فضاي ورزشي مي تواند بر اساس برنامه ريزي و آمايش سرزمين انجام شود و امكانات موجود را در اين زمينه به كار گيرد.
فضلي ابراز كرد: ارتقاي ورزش در استان هاي مرزي مي تواند تقويت روحيه ميهن دوستي و اقتدار مرزهاي فيزيكي و معنوي را به دنبال داشته باشد.
سرپرست مركز مطالعات و پژوهش هاي راهبردي وزارت ورزش و جوانان گفت: در هفته تربيت بدني همايشي با حضور دبيران پژوهشي استان ها براي ارزيابي كلي از عملكرد اين بخش در استان يزد برگزار مي شود.
وي افزود: كنگره جوان در آينده پژوهي به ميزباني استان فارس آذر سال جاري برگزار مي شود و مي توان از ظرفيت اين استان براي ارتقاي رويداد بهره گرفت.
3001/6085
خبرنگار: مينا افشاري** انتشاردهنده: رويا رفيعي
براي دريافت لحظه به لحظه اخبار استان زنجان به كانال www.telegram.me/irnazanjaan بپيونديد