۹ آبان ۱۳۹۵، ۱۲:۳۹
کد خبر: 82286922
T T
۰ نفر

ملي پوشان فوتسال ايران با روسيه ديدار مي كنند

۹ آبان ۱۳۹۵، ۱۲:۳۹
کد خبر: 82286922
ملي پوشان فوتسال ايران با روسيه ديدار مي كنند

تهران – ايرنا - كميته فوتسال از برگزاري دو ديدار دوستانه ملي پوشان فوتسال ايران با تيم ملي فوتسال روسيه در روزهاي «فيفا دي» خبر داد.

به گزارش روز يكشنبه فدراسيون فوتبال، تيم هاي ملي فوتسال بزرگسالان و اميد روسيه روز 13 آذرماه وارد تهران مي شوند تا دو ديدار دوستانه با تيم هاي ملي اميد و بزرگسالان ايران در روزهاي 15 و 16 آذر ماه كه طبق تقويم فدراسيون جهاني فوتبال، روز فيفا محسوب مي شود، برگزار كنند.
تيم‌هاي ملي فوتسال ايران و روسيه در هشتمين دوره رقابت‌هاي فوتسال جام جهاني 2016 كلمبيا چندي پيش درمرحله نيمه‌نهايي به مصاف يكديگر رفتند و در پايان تيم روسيه با برتري 4 بر 3 به برتري دست يافت و به مرحله فينال راه يافت.
تيم‌‌هاي ملي فوتسال روسيه و آرژانتين فينال جام جهاني 2016 كلمبيا را برگزار كردند و در پايان تيم ملي فوتسال آرژانتين توانست تيم پرقدرتمند روسيه را با نتيجه 5 بر 4 شكست دهد و قهرماني اين دوره از رقابت‌هاي جام جهاني را به خود اختصاص دهد و در نهايت تيم ملي فوتسال روسيه در كمال ناباوري به نايب قهرماني هشتمين دوره رقابت‌هاي فوتسال جام جهاني 2016 قناعت كرد.
همچنين تيم ملي فوتسال ايران در مرحله رده بندي رقابت‌هاي جام جهاني 2016 كملبيا توانست تيم خوش تكنيك و قدرتمند پرتغال را در ارائه يك بازي روان و زيبا با نتيجه 2 بر 2 متوقف كند و در نهايت اين تيم فوتسال ايران بود كه در ضربات پنالتي تيم ملي فوتسال پرتقال را به زانو درآورده و تاريخ ساز شد. شاگردان ناظم الشعريعه با اين پيروزي براي نخستين بار مدال برنز جام جهاني را بر گردن آويختند.
هرچند ملي پوشان كشورمان در ديدار مرحله نيمه نهايي بازي را به روسيه واگذار كردند. اما كارشناسان پس از ديدار تيم‌هاي ايران و روسيه بر اين باور بودند كه تيم ملي فوتسال ايران شايستگي حضور در فينال جام جهاني 2016 كلمبيا را داشته است.
ورزشي**‌ 9395** 1701
خبرنگار: داود آجورلو * انتشاردهنده: حميد قديمي