۹ آبان ۱۳۹۵، ۱۱:۵۵
کد خبر: 82286846
T T
۰ نفر
مجمع خيرين جنوب تهران با هدف حمايت از نيازمندان آغاز به كار كرد

شهرري ـ ايرنا ـ معاون اجتماعي و فرهنگي منطقه 19 از افتتاح نخستين مجمع خيرين اين منطقه با هدف شناسايي خيرين و حمايت از نيازمندان خبر داد.

به گزارش ايرنا از شهرداري منطقه 19، حميد بهرامي گفت: مجمع خيرين منطقه در راستاي جذب خيرين محلي، شناسايي صندوق قرض الحسنه، موسسات خيريه و درماني سطح منطقه در سراي محله بهمنيار افتتاح شد .
وي تصريح كرد: شناسايي بنگاههاي اقتصادي،خدمات و كمك مادي درجهت توانمندسازي نيازمندان ازطريق كميته خيرين محلي، طرح همسايه خيرين محلي و حامي، شناسايي نيازمندان و راست آزمايي در سطح محلات از جمله برنامه هاي اجرايي اين مجمع است.
بهرامي به طبقه بندي خيرين و نيازمندان در سطح منطقه اشاره كرد و افزود : خيرين درحوزه هاي مالي، درماني، آموزشي، شغلي وعاطفي به ارائه خدمات مادي و معنوي مي پردازند و نيازمندان حامي در 2 طبقه اقشار با درآمد تا 3 ميليون ريال معلول و مستاجر و درآمد 3 ميليون تا 7 ميليون ريال شناسايي مي شوند.
به گفته وي درهمين راستا نيز جلسه مجمع خيرين با حضور خيرين منطقه برگزار شد كه طي آن دبير و اعضاي هيات امناي مجمع انتخاب شدند.
بهرامي بر حفظ كرامت انساني در خدمت رساني به نيازمندان تأكيد و خاطرنشان كرد: مجمع خيرين، مجمعي مردمي است و بايد در اولين قدم اطلاعات خيرين منطقه به صورت كامل جمع آوري شده و يكپارچه شود.
6139
انتشاردهنده: محمد بيدارمنش
۰ نفر