۷ آبان ۱۳۹۵، ۱۹:۱۷
کد خبر: 82284760
T T
۰ نفر
سرمربی تیم صنعت نفت: در دقایق پایانی اعتماد به نفسمان از دست رفت

تهران - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان،گفت: بازیكنان در دقایق پایانی اعتماد به نفس و در نهایت ریتم بازی خود را از دست دادند تا در مقابل پرسپولیش مغلوب شویم.

به گزارش ایرنا، سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان جمعه شب پس از شكست یك بر صفر تیمش مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی تهران، اظهار داشت: بازی خوب و محكمی را از دو تیم شاهد بودیم كه متاسفانه پایان تلخی برایمان داشت.
وی افزود: هرچند پرسپولیس چند فرصت گلزنی داشت، اما نفت نیز دست و پا بسته نبود و در ضد حملات می توانستیم به گل دست یابیم.
دست نشان عنوان كرد: بسیار منطقی بازی كردیم و در مقابل پرسپولیس برای رسیدن به گل، آشفته نشان می داد. امروز اجازه ندادیم تا پرسپولیس همچون دیدارهای قبلی، فرصت های زیادی برای گلزنی داشته باشد.
سرمربی نفت آبادان ادامه داد: متاسفانه بازیكنان نفت در دقایق پایانی، تمركز و اعتماد به نفس خود را بخصوص در خط دفاعی و پس از مصدومیت شدید «حسین بغلانی» از دست دادند و همین امر برای تیم مشكل ساز شد.
دست نشان با اشاره به اینكه «علیرضا فغانی» داور بزرگی است، گفت: فغانی می توانست وقت اضافه بیشتری محاسبه كند و معتقدم سه دقیقه برای نیمه دوم بسیار كم بود.
سرمربی تیم صنعت نفت آبادان در مورد غیبتش در نشست خبری پیش از آغاز بازی، عنوان كرد: در ترافیك مانده و اعلام كردم كه 10 دقیقه دیر می رسم، اما دوستان رسانه ای، نشست خبری من را تحریم كردند.
وی در مورد ادعای مطرح شده مبنی بر وقت كشی بازیكنانش در این دیدار، اظهار داشت: هیچگاه به اتلاف وقت فكر نكرده ام و اگر تماشاگران ما را به وقت كشی متهم می كنند، عیبی ندارد.
سرمربی نفت توضیح داد: در دیدارهای گذشته نیز این كار را انجام ندادیم و وقتی بازیكن ما به بیمارستان منتقل می شود، چگونه اتلاف وقت كرده ایم؟
ورزشی**3783**9118** 1701
خبرنگار: جواد بشیری* انتشار دهنده: حمید قدیمی
۰ نفر