۶ آبان ۱۳۹۵، ۱۴:۰۱
کد خبر: 82283534
T T
۰ نفر

آزادی پسر10ساله ازدست آدم رباها دررفسنجان

۶ آبان ۱۳۹۵، ۱۴:۰۱
کد خبر: 82283534
آزادی پسر10ساله ازدست آدم رباها دررفسنجان

كرمان - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان در استان كرمان گفت: پسر10 ساله كه چهار روز پیش مقابل مدرسه ربوده شده بود، با تلاش ماموران انتظامی از دست آدم ربایان آزاد شد.

سرهنگ نصرالله عباسی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: یكی از شهروندان در تماس تلفنی ربوده شدن یك دانش آموز از مقابل مدرسه را به پلیس 110 گزارش داد و در این گزارش مردمی آمده كه یك خودروی پژو 405 با زور و تهدید پسر بچه را سوار كرده است.
وی بیان كرد: پس از بررسی های اولیه كار بر روی این پرونده به طور ویژه در دستور كار نیروی انتظامی قرار گرفت و ماموران پس از حضور در صحنه جرم و انجام عملیات بی وقفه توانستند مخفیگاه این آدم ربایان را در شهرستان فهرج (شرق استان كرمان) شناسایی كنند.
وی گفت: با همكاری فرماندهی انتظامی شهرستان فهرج در یك عملیات غافلگیرانه یكی از اعضای باند آدم ربایان در مخفیگاهش دستگیر و دانش آموز ربوده شده نیز آزاد شد.
فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان ادامه داد: در بازجویی از این متهم مشخص شد این آدم ربایی بر سر اختلاف مالی صورت گرفته است.
وی گفت: نوجوان 10 ساله طی عملیات 72 ساعته ماموران پلیس رفسنجان آزاد شد و سالم به آغوش خانواده اش بازگشت.
سرهنگ عباسی تصریح كرد: پلیس اجازه برهم زدن امنیت در جامعه را به اخلالگران نمی دهد و در صورت بر هم زدن نظم و امنیت با خاطیان برخورد قاطع و قانونی خواهد شد.
مركز شهرستان رفسنجان در 110 كیلومتری شمال كرمان است.
خبرنگار: مریم رضایی ** انتشار دهنده: فرشته دریس
7433/3028/ 1650
۰ نفر