۵ آبان ۱۳۹۵، ۱۵:۳۳
کد خبر: 82282243
T T
۰ نفر
دو خودروي سواري در آتش سوزي پاركينگ منزلي در تهران سوختند

تهران - ايرنا - سخنگوي سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري تهران با اشاره به آتش سوزي پاركينگ يك ساختمان مسكوني دو طبقه گفت: دراين حادثه دو دستگاه خودروي سواري(پژو 206 و مگان) در آتش سوختند و يك مرد 65 ساله نيز دچار سوختگي از ناحيه دست و صورت شد.

سيد جلال ملكي روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: ساعت 11:42 دقيقه امروز حادثه آتش سوزي در ساختماني در سعادت آباد(ميدان كتاب) به سامانه 125 اعلام و ماموران سه ايستگاه آتش نشاني شهرداري تهران به محل حادثه اعزام شدند.
وي تصريح كرد: در قسمت پاركينگ يك ساختمان دو طبقه مسكوني دو دستگاه خودروي سواري 206 و مگان بدلايل نامشخص دچار حريق شده و بر اثر اين آتش سوزي دود زيادي طبقات را فرا گرفته بود.
ملكي با بيان اينكه آتش نشانان در همان لحظات اوليه آتش را در قسمت پاركينگ اين ساختمان مهار كردند خاطرنشان كرد: آتش نشانان سه خانم حاضر در طبقات را به فضاي باز منتقل كرده و يك مرد 65 ساله را نيز از ناحيه دست و صورت دچار سوختگي شده بود، تحويل عوامل اورژانس دادند.
وي با بيان اينكه كارشناسان آتش نشاني در محل مشغول بررسي علت وقوع حادثه هستند افزود: اين عمليات پس از حدود يك ساعت تلاش اتش نشانان براي مهار حريق و ايمن سازي محل به پايان رسيد.
*براي اطلاع از اخبار متنوع انتشار يافته در شبانه روز با كانال ايرنا استان تهران در تلگرام به نشاني IRNATEHRAN@ همراه شويد.
خبرنگار: سيد محمد جواد آل داود - انتشار دهنده: محسن فتاحي
تهرام/1109/7243//1625
۰ نفر