۳۰ مهر ۱۳۹۵، ۱۴:۵۱
کد خبر: 82274884
T T
۰ نفر

قاتل نامرئی در بروجن جان 2 نفر را گرفت

۳۰ مهر ۱۳۹۵، ۱۴:۵۱
کد خبر: 82274884
قاتل نامرئی در بروجن جان 2 نفر را گرفت

شهركرد - ایرنا- مسئول روابط عمومی مركز مدیریت حوادث و فوریت های پزشكی چهارمحال و بختیاری از مرگ 2 نفر بر اثر مسمومیت با گاز مونوكسید كربن در شهرستان بروجن خبر داد.

محسن ابراهیمی به خبرنگار ایرنا افزود: این حادثه ساعت 11 روز جمعه در تماس تلفنی با مركز پیام اورژانس 115 شهرستان بروجن مبنی بر هوشیار نبودن 2 مرد حدود 45 ساله داخل چادر در مكان زیارتی امامزاده «حمزه علی» این شهرستان رخ داد.
وی ادامه داد: تكنسین های پایگاه جاده ای اورژانس 115 بلداجی بلافاصله به همراه 2 تكنسین فوریت های پزشكی به محل حادثه اعزام شدند و پس از بررسی علائم حیاتی آنان مشخص شد كه چند ساعت از مرگ آنها گذشته است.
ابراهیمی گفت: بر اساس اعلام تكنسین های اورژانس، احتمال مرگ فوتی ها استفاده از كپسول گاز مسافرتی (پیك نیك ) برای گرمایش چادر و مسمومیت با گاز مونوكسید كربن است.
وی به هموطنان توصیه كرد: با توجه به آغاز فصل سرما از سوزاندن ذغال چوب و استفاده از كپسول گاز پیك نیك در داخل خانه، گاراژ، چادر و كانكس برای ایجاد گرما خودداری كنند و وسایل بدون دودكش را در فضاهای بسته استفاده نكنند.
به گزارش ایرنا، شهرستان بروجن در 60 كیلومتری شهركرد مركز استان چهارمحال و بختیاری قرار دارد و امامزاده حمزه علی در این شهرستان در ایام سال مورد استقبال گردشگران از اقصی نقاط كشور است.
خبرنگار : محمود رئیسی**انتشاردهنده: جهانبخش صفری دهكردی
2097/6021