فرمانده قرارگاه كربلا در جنوب غرب: پايداري آرامش و امنيت كشور به بركت خون پاك شهيدان است

اهواز - ايرنا - فرمانده قرارگاه كربلا در جنوب غرب كشور گفت:پايداري آرامش و امنيت كنوني كشور به بركت خون پاك شهداي اسلام بخصوص مدافعان حرم اهل بيت(ع) است و گراميداشت ياد و خاطره اين شهداي والا مقام از وظايف اصلي ما به شمار مي رود.

به گزارش ايرنا سردار احمد خادم سيد الشهدا روز پنجشنبه در مراسم سالگرد 12 شهيد مدافع حرم خوزستاني كه در حسينيه عاشقان ثارالله اهواز برگزار شد اظهار كرد: در زمان حاضر اگر امنيتي در ايران اسلامي وجود دارد اين آرامش و امنيت را مديون خون پاك شهدايي هستيم كه با گذشتن از جان، مال و زندگي خود براي دفاع از حرم اهل بيت(ع) جهاد و هجرت كردند.
وي افزود:اين شهداي والا مقام با حضور خود در حرم حضرت زينب(س) و مبارزه با گروه هاي تكفيري بخصوص داعش جنايتكار، دين خود را به اسلام ادا كرده و درس ايستادگي و مقاومت را به جهانيان آموختند.
فرمانده قرارگاه كربلا در جنوب غرب كشور بيان كرد: امروز ، عراق درحال خالي شدن از وجود گروه هاي تكفيري و داعشي بوده و اميد است كه اين كشور به بركت خون شهدا به زودي از وجود اين دشمنان اسلام پاك شود.
وي گفت: در زمان حاضر به همت نيروهاي مردمي و ارتش عراق مناطق تصرف شده توسط داعش در حال پاكسازي است و همزمان نيز رزمندگان اسلام در سوريه و حلب در حال پاكسازي مناطق مختلف هستند.
سردار خادم سيد الشهدا تصريح كرد: تمامي كشورهاي اسلامي دست به دست هم داده اند تا گروه هاي تكفيري و داعشي را از بين ببرند و بي شك به زودي منطقه از وجود اين جنايتكاران پاك خواهد شد.
وي افزود: اگر در جمهوري اسلامي ايران امنيتي داريم به بركت خون شهدا است به همين دليل بايد ياد و خاطره اين شهداي والامقام را گرامي بداريم.
فرمانده قرارگاه كربلا در جنوب غرب كشور گفت:مردم ولايت مدار خوزستان همواره قدردان رشادت هاي شهداي مدافع حرم و دوران دفاع مقدس بوده و بخوبي ياد و خاطره اين شهداي والا مقام را گرامي مي دارند.
سالگرد شهادت 12 شهيد مدافع حرم در خوزستان روز پنجشنبه با حضور نماينده ولي فقيه در سپاه قدس ، فرماندهان نيروهاي مسلح، خانواده هاي شهدا ، جانبازان و ايثارگران و جمعي از مردم ولايتمدار استان در حسينيه عاشقان ثارالله اهواز برگزار شد.
7152/6065
خبرنگار: محمدرضا خبازان** انتشاردهنده:محمدرضا بنوره

سرخط اخبار استان‌ها