۲۵ مهر ۱۳۹۵، ۱۹:۱۳
کد خبر: 82268968
T T
۰ نفر
هرمزگان در سرشماري اينترنتي در رتبه سوم كشور قرار دارد

بندرعباس- ايرنا- استاندار هرمزگان رتبه اين استان در سرشماري اينترنتي نفوس و مسكن را خوب عنوان كرد و گفت: در حال حاضر هرمزگان در اين سرشماري در رتبه سوم كشوري قرار دارد كه بايد اين رتبه را حفظ و ارتقا دهيم.

به گزارش خبرنگار ايرنا، جاسم جادري عصر يكشنبه در هشتمين نشست شوراي برنامه ريزي و توسعه استان هرمزگان، با اشاره به سفر معاون اول رئيس جمهور به استان ، افزود: در اين سفر جلسه ستاد اقتصاد مقاومتي استان تشكيل مي شود كه بايد در اين نشست عملكرد و كارنامه هرمزگان در زمينه اقتصاد مقاومتي را براساس برنامه هاي تعيين شده و تعريف كار صورت گرفته، ارائه دهيم.
وي اظهار داشت: اقتصاد مقاومتي به معناي استفاده از ظرفيت ها و توانمندي هاي هر استان و تبديل آن به فرصت هاي شغلي و درآمدزايي است.
جادري بهره وري و صرفه جويي را ركن اساسي اقتصاد مقاومتي دانست و اظهار داشت: اقتصاد مقاومتي زماني محقق مي شود كه همه دستگاه ها پاي كار باشند.
استاندار هرمزگان همچنين خواستار برگزاري منظم جلسات كارگروه هاي زيرمجموعه شوراي برنامه ريزي استان شد و گفت: محتواي جلسات اين شورا بايد توسط كارگروه ها تهيه و نياز است كارگروه هاي تخصصي نقش خود را در اين زمينه ايفا كنند.
6048/7198
خبرنگار: فاطمه حسيني انتشاردهنده: خليل تنيده