۲۲ مهر ۱۳۹۵، ۱۶:۲۸
کد خبر: 82265679
T T
۰ نفر
نماينده مجلس: همگرايي لازمه توسعه  و رونق اقتصادي گناباد است

گناباد-ايرنا-گفت: نماينده مردم گناباد و بجستان در مجلس شوراي اسلامي گفت: توسعه و پيشرفت شهرستان گناباد نيازمند همگرايي همه بخشها و گروهها و از جمله گناباديهاي مقيم ساير نقاط كشور است.

به گزارش ايرنا حميد بنايي روز پنج شنبه در همايش همدلي و هم انديشي گناباديهاي سراسر كشور افزود: در صورت همگرايي شهروندان گنابادي، مسئولان هم مي توانند براي رفع مشكلات اين شهرستان گامهاي موثري بردارند.
نايب رئيس مجمع نمايندگان استان خراسان رضوي در مجلس شوراي اسلامي اضافه كرد: با وجود همه خدمات و تلاشهاي دولت و مسئولان گناباد ولي اين شهرتسان داراي وضعيت مناسبي نيست و بايد همه ظرفيت گنابادي هاي سراسر كشور در بخشها و رده هاي گوناگون براي پيشرفت اين منطقه به ميدان آيد.
فرماندار گناباد هم گفت: دولت يازدهم و مسئولان توجه خاصي به توسعه و عمران مناطق مختلف دارند ولي بايد براي توسعه و پيشرفت اين شهرستان از ظرفيت گناباديهاي ساكن در ساير نقاط كشور بهره گرفت.
محمدعلي نبي پور افزود: گناباد از سرمايه عظيم و ظرفيت خوبي در زمينه منابع انساني برخوردار است كه اگر بتوان ايده ها و نظرها و اين منابع را براي توسعه و عمران اين شهرستان بسيج كرد، به موفقيتهاي خوبي دست مي يابيم.
وي گفت: استمرار معضل خشكسالي و تبعات ناشي از آن موجب افزايش مهاجرت از اين شهرستان به ساير نقاط كشور شده است.
حجت الاسلام حسن صادقي نسب امام جمعه گناباد هم از گنابادي هاي سراسر كشور شامل مسئولان، نخبگان فكري و علمي و دانشگاهي خواست تا از نظر فكري و علمي و سرمايه گذاري براي كاهش مشكلات و توسعه اين شهرستان ياري گر مسئولان باشند.
در اين همايش كه با حضور 500 نفر از گناباديهاي شاغل در بخشهاي مختلف عملي، اقتصادي و اجتماعي نقاط مختلف كشور برگزار شد، تعدادي از شركت كنندگان در سخناني پرهيز از حساسيتهاي كاذب، توسعه حمل و نقل، جذب سرمايه گذار، تمركززدايي، توجه بيشتر به مسائل و مشكلات قشر جوان، ضرورت وحدت و هم دلي و تغيير نگرش مردم را از ضرورتهاي توسعه و رونق اقتصادي اين شهرستان برشمردند.
شهرستان گناباد، جنوبي ترين شهرستان خراسان رضوي واقع در مسير زميني اين استان به جنوب و مركز كشور به خصوص استانهاي خراسان جنوبي، يزد و سيستان و بلوچستان موقعيت قابل توجهي در حوزه فعاليتهاي اقتصادي دارد.
شهرستان گناباد در فاصله 287 كيلومتري مشهد و جنوب استان خراسان رضوي واقع است.
2095/6012 خبرنگار: عليرضا حسن زاده** انتشار دهنده: علي حيدر شاه حسيني

سرخط اخبار استان‌ها