براي تبديل پيست دو وميداني كنگاور به تارتان20 ميليارد ريال اعتبار نياز است

كرمانشاه- ايرنا- رييس هيات دو و ميداني استان كرمانشاه گفت: اگر بخواهيم پيست دو و ميداني كنگاور را به پست تارتان تبديل كنيم به حدود 20 ميليارد ريال اعتبار نياز است.

حميدرضا فردين پور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا و با اشاره به سفر امروز رييس فدراسيون به استان و بازديد از پيست دو و ميداني كنگاور اظهار كرد: متاسفانه وضعيت پيست دو و ميداني اين شهرستان خوب نيست چرا كه سال هاست اين پيست به حال خود رها شده و نياز به بازسازي و تعميرات اساسي دارد.
وي افزود: اگر اين پيست قرار باشد با خاك ترميم و به يك پيست خاكي تبديل شود حدود 700 تا 800 ميليون ريال اعتبار لازم دارد ولي اگر به پيست تارتان تبديل شود به 20 ميليارد ريال اعتبار نياز است.
فردين پور افزود: در اين بازديد فرماندار كنگاور كه خود از دوندگان سابق استان بوده بسيار تمايل داشت كه پيست به تارتان تبديل شود و مذاكراتي هم با رييس فدراسيون و مديركل ورزش و جوانان استان صورت داد و قول هايي نيز براي ترميم اين پيست داده شد.
رييس هيات دو و ميداني كرمانشاه مقصد بعدي رييس فدراسيون را شهرستان صحنه عنوان و اظهار كرد: آقاي كيهاني از امكانات دو و ميداني اين شهرستان نيز بازديد كرد كه وضعيت پيست صحنه هم چندان مناسب نبود اما با اين حال وضع بهتري از پيست دو و ميداني كنگاور داشت.
وي خاطرنشان كرد: رييس فدراسيون براي بازسازي و ترميم پيست هاي دو و ميداني كنگاور و صحنه قول هايي داد و با توجه به اينكه خود ايشان كرمانشاهي مي باشد اميد زيادي به انجام هرچه سريعتر اين قول ها داريم.
فردين پور همچنين از بازديد رييس فدراسيون از امكانات و تجهيزات دو و ميداني كرمانشاه خبر داد و گفت: وي بازديدي از پيست هاي دو و ميداني در استاديوم هاي 15 خرداد و آزادي كرمانشاه داشت كه ورزشكاران بيشترين استفاده را از آن ها مي كنند.
وي در پايان با ابراز خوشبيني از حضور رييس فدراسيون دو و ميداني به كرمانشاه گفت: آقاي كيهاني قول هاي خوبي دادند و اگر مقداري مسوولان استان هم كمك كنند مي توانيم در آينده نزديك شاهد افزايش امكانات در پيست هاي دو و ميداني شهرستان هاي مختلف استان باشيم.
مجتبي جوهري مديركل ورزش و جوانان استان كرمانشاه نيز رييس فدراسيون را در سفر روز دوشنبه به شهرستان هاي كنگاور و صحنه همراهي كرد.
8066/7458 خبرنگار: مسعود اسماعيلي ** انتشار دهنده:علي مولوي