۱۳ مهر ۱۳۹۵، ۱۳:۴۹
کد خبر: 82255708
T T
۰ نفر
مختاباد: شهرداری تهران در خصوص قطع درختان چیتگر شفاف سازی كند

تهران - ایرنا - عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به قلع و قمع درختان بوستان چیتگر گفت: مدیران شهرداری منطقه 22 باید در خصوص این حادثه توضیح داده و شفاف سازی كنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، عبدالحسین مختاباد روز سه شنبه در دویست و نود و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران افزود: هزاران اصله درخت جنگل های چیتگر قلع و قمع شده اند و شهرداری منطقه 22 تهران بدون ارائه توضیحی در این خصوص، سایر دستگاه ها را مقصر بروز این فاجعه می داند.
وی تاكید كرد: رفع بسیاری از معضلات و مشكلات پایتخت از عهده شهرداری و شورای شهر خارج است و باید در بعد ملی به این مسایل پرداخته شود.
مختاباد با تاكید بر لزوم تشكیل كمیسیون‌های تخصصی در شورای شهر و مجلس شورای اسلامی اظهار كرد: رفع برخی از مشكلات كلانشهر تهران نیازمند اقدام و پیگیری وزیر كشور است.
احمد حكیمی پور عضو دیگر شورای اسلامی شهر تهران نیز در ادامه این جلسه با اشاره به برگزاری نمایشگاه دستاوردهای دولت در تالار وحدت، خواستار بازدید مردم به ویژه اصحاب رسانه ها از این نمایشگاه شد.
وی افزود: این نمایشگاه انعكاس خدمات و تلاش های دولتمردان و دستاوردهای نظام است.

* از سرگیری فعالیت معادن شن و ماسه منطقه 18
رحمت الله حافظی رئیس كمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران نیز دراین جلسه با انتقاد از فعالیت دوباره برخی از معادن شن و ماسه منطقه 18 گفت: بیم آن می رود این معادن به كانون ریزگرد برای شهر تهران تبدیل شوند.
وی خواستار رسیدگی به این موضوع به عنوان یكی از معضلات اصلی شهر تهران در بحث حفظ محیط زیست پایتخت شد.
اسماعیل دوستی دیگر عضو شورای اسلامی شهر تهران نیز در ادامه جلسه با ارائه تذكری در خصوص مشكلات برخی از اهالی خیابان ملاصدرا گفت: بلاتكلیفی اجرای طرح محلی محدوده خیابان ملاصدرا تا نیایش كه به تصویب كمیسیون ماده پنج نیز رسیده، مشكلات زیادی را برای ساكنین این منطقه ایجاد كرده است.
وی اظهار كرد: این مشكل مانع از خدمت رسانی بهینه به ساكنین این منطقه در بخش آب، برق و تلفن شده است.
وی همچنین به فرسودگی اتوبوس های ناوگان حمل و نقل عمومی در منطقه جنوب غرب تهران اشاره كرد و خواستار توجه جدی به موضوع نوسازی ناوگان حمل و نقل و اتوبوسرانی پایتخت شد.
خبرنگار: یحیی معماری - انتشار دهنده: محسن فتاحی
تهرام 6539//1625
۰ نفر