۱۱ مهر ۱۳۹۵، ۱۵:۲۸
کد خبر: 82253044
T T
۰ نفر
نقش و جايگاه اصناف در امنيت نظام اسلامي ايران شاخص و برجسته است

كرمانشاه- ايرنا- فرمانده انتظامي كنگاور گفت: اصناف به عنوان فعالان چرخه اقتصادي كشور، نقش برجسته اي در امنيت نظام جمهوري اسلامي ايران و پيشگيري از جرايم و آسيب هاي اجتماعي دارند.

به گزارش ايرنا، سرهنگ حسين براري روز يكشنبه در همايش پليس، امنيت و اصناف كنگاور اظهار داشت: برقراري امنيت گرچه وظيفه ذاتي نيروي انتظامي است ولي اين مهم با همكاري و هم افزايي با ساير دستگاه ها به ويژه فعالان اقتصادي انجام مي شود.
وي با بيان اينكه پيشگيري اجتماعي مقدم بر اقدام هاي انتظامي است؛ اظهار داشت: آحاد مردم بايد ناجا را در اجراي ماموريت ها كه نتيجه آن امنيت و آرامش جامعه است ياري دهند.
فرمانده انتظامي كنگاور در بخش ديگري از سخنان خود از اصناف خواست كه به هشدارهاي پليسي در جهت پيشگيري از جرايم توجه لازم را داشته باشند.
وي افزود: رعايت اصول حفاظتي متناسب با نوع فعاليت يكي از مواردي است كه باعث كاهش وقوع سرقت مي شود.
رييس اتاق اصناف كنگاور نيز با اشاره به اينكه اين همايش با هدف ارتقا سطح امنيت عمومي و افزايش هم افزايي دوسويه بين اصناف و ناجا برگزار مي شود گفت: برقراري امنيت پايدار كه منجر به ﺳﻮدآوري اﺻﻨﺎف و ﻓﻌﺎلان اﻗﺘﺼﺎدي مي شود در سايه تلاش نيروهاي خدوم انتظامي است.
مراد پدرام افزود: نامگذاري يكي از روزهاي هفته ناجا به نام نيروي انتظامي و اصناف نشان از نزديكي و تعامل مستمر و موثر اين دو نهاد با هم دارد.
در ادامه از فعالان اتاق اصناف و اماكن نيروي انتظامي شهرستان كنگاور تجليل شد.
شهرستان تدين و تمدن كنگاور با جمعيتي افزون بر 85 هزار نفر در 94 كيلومتري شرق كرمانشاه واقع شده است و دروازه ورودي اين استان غربي محسوب مي شود.
8066/7447 خبرنگار:مجيد رحمتي ** انتشار دهنده:علي مولوي