۱ مهر ۱۳۹۵، ۱۳:۰۵
کد خبر: 82239317
T T
۰ نفر

جهاد در تفكر شيعه ، جهاد مقدس است

۱ مهر ۱۳۹۵، ۱۳:۰۵
کد خبر: 82239317
جهاد در تفكر شيعه ، جهاد مقدس است

خرم آباد –ايرنا - فرمانده سپاه پاسداران حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: جهاد در تفكر شيعه جهت تحقق اراده الهي است .

به گزارش ايرنا، سردار مرتضي كشكولي رور پنجشنبه درهمايش تجليل از خانواده هاي شهدا، ايثارگران و جانبازان شهرستان دلفان افزود: ديگر فرق اسلامي به جهاد به مقوله قتال معتقد است كه اين تفكر در داعش و وهابيت وجود دارد .
وي اظهار داشت: در تفكر شيعه دفاع مقدس است و جهت دفاع از مظلوم در مقابل حمله دشمن سفارش شده است .
وي بيان داشت: در دوران دفاع مقدس شهيدان ما از ملك تا ملكوت را طي كردند و جبهه ها را نوراني نمودند .
وي گفت: با پرتو افشاني شهيدان در دوران دفاع مقدس امروز جوانان برومند در عراق و سوريه از اسلام عزيز دفاع مي كنند.
نماينده دلفان و سلسله در مجلس شوراي اسلامي نيز در اين همايش با اشاره به مشكلات خانواده هاي شهدا خواستار اجرايي شدن قانون استخدام خانواده هاي شهيدان شد و گفت: هنوز فرزندان شهيدان در استخدام ها به حق قانوني خود نرسيده اند .
علي رستميان افزود: در شهرستان دلفان بيش از 70 فرزند شهيد بيكار وجود دارد كه اميدواريم مسئولان به فكر اين قشر باشند و مشكل اشتغال آنان را حل نمايد .
مراد روشني مديركل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان لرستان نيز در اين همايش پيام شهيدي رئيس بنياد شهيد و امور ايثارگران كشور را قرائت نمود و از برگزار كنندگان اين همايش قدرداني كرد .
فرماندار شهرستان دلفان نيز عزت ، آزادي و اقتدار جمهوري اسلامي را مديون خون پاك و مقدس شهيدان هشت سال دفاع مقدس عنوان كرد و اظهار داشت : به بركت خون پاك و مقدس شهيدان ، جمهوري اسلامي به كشوري مقتدر و تاثير گذار در عرصه بين المللي تبديل شده است .
جعفر طولابي ، به هماهنگي و همدلي مسئولان شهرستان دلفان اشاره كرد و گفت : با همدلي و صميميتي كه بين مسئولان وجود دارد درصدد رفع مشكلات مردم هستند .
در اين مراسم خانواده هاي معظم شاهد ، ايثارگران ، جانبازان ، امامان جمعه دلفان و سلسله ، فرمانداران دلفان و سلسله و جمعي از مسئولان محلي حضور داشتند .
7170/ 6001
خبرنگار- علي معظمي گودرزي * دبير هوشنگ بهرهي