۱ مهر ۱۳۹۵، ۱۰:۲۳
کد خبر: 82239045
T T
۰ نفر

كرمانشاه از امن ترين استان هاي كشور است

۱ مهر ۱۳۹۵، ۱۰:۲۳
کد خبر: 82239045
كرمانشاه از امن ترين استان هاي كشور است

كرمانشاه- ايرنا- نماينده مردم اورامانات در مجلس شوراي اسلامي گفت: امروز استان كرمانشاه و منطقه اورامانات از امن ترين استان ها و مناطق كشور هستند.

شهاب نادري روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: هيچ فردي حق ندارد در مصاحبه ها، جلسات و يا در هر مكاني استان كرمانشاه را ناامن جلوه دهد.
وي با تبريك هفته دفاع مقدس اظهار داشت: با توجه به شرايطي كه امروز در منطقه حاكم است اقتدار نيروهاي نظامي و انتظامي خاري بر چشم دشمنان نظام و انقلاب است.
نماينده مردم شهرستان هاي پاوه، جوانرود، روانسر و ثلاث باباجاني اضافه كرد: آنهايي كه قصد دارند در نظام جمهوري اسلامي و در هر نقطه از آب و خاك كشورمان كوچكترين تعرض و دست اندازي داشته باشند بايد بدانند مردم در صحنه حاضر هستند و تحت هيچ شرايطي اجازه نخواهند داد كه يك وجب از خاك زرخيز ايران به دست نامحرمان و بيگانگان بيفتد.
نادري با بيان اينكه مردم اورامانات مرزدار و مرزنشين هستند و تاكنون اجازه نداده اند يك وجب از خاك كشور به دست بيگانگان بيفتد اظهار داشت: اين مهم نشان از صلابت و استواري مردم اين منطقه است و اينكه مردم هنوز نظام و انقلاب خود را دوست دارند.
وي ادامه داد: نظام جمهوري اسلامي برگرفته از مردم است و مردم خود حافظ و نگهبان اين نظام و انقلاب هستند و امنيت و آسايش را دوست دارند.
عضو كميسون اقتصادي مجلس شوراي اسلامي تاكيد كرد: استان كرمانشاه امنيت كامل دارد و انتظار داريم سرمايه گذاران در جهت اشتغالزايي و رفع بيكاري جوانان اين استان سرمايه گذاري كنند و در اين راستا نيز حمايت و پشتيباني هاي لازم از آنها خواهيم داشت.
8066/7455خبرنگار- يوسف فتاحي* دبير- علي مولوي*