۲۹ شهریور ۱۳۹۵، ۱۷:۵۵
کد خبر: 82236335
T T
۰ نفر

34قلم تجهیزات آموزشی بین مدارس ایلام توزیع شد

۲۹ شهریور ۱۳۹۵، ۱۷:۵۵
کد خبر: 82236335
34قلم تجهیزات آموزشی بین مدارس ایلام توزیع شد

ایلام - ایرنا- مدیر كل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ایلام گفت: در آستانه فرا رسیدن سال تحصیلی جدید 34قلم انواع تجهیزات آموزشی و كلاسی بین مدارس مناطق مختلف استان توزیع شده است.

سعید هژبری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید انواع تجهیزات آموزشی و كلاسی مانند رایانه، پروژكتور، دستگاه كپی، تجهیزات آموزشگاهی و كلاسی نظیر انواع میز و نیمكت دانش آموزی، اداری و تجهیزات خوابگاه های شبانه روزی بین 14منطقه آموزشی استان توزیع شده است.
وی بیان كرد: برای تامین و تهیه این اقلام و تجهیزات 11میلیارد و 600 میلیون ریال هزینه شد.
وی داشتن تجهیزات مناسب آموزشی و كلاسی را تاثیر زیادی در روند كیفیت آموزشی و یادگیری دانش آموزان دانست و گفت: نیازهای مدارس به تجهیزات آموزشی و كلاسی بسیار بیشتر از این است ولی همه ساله به علت محدودیتهای اعتباری تنها بخشی از این نیازها رفع می شود.
مدیر كل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ایلام از دانش آموزان استان خواست تا در حفظ و نگهداری تجهیزات مدارس نهیایت دقت را داشته باشند و مدیران مدارس نیز در حفظ سرمایه های مالی مدارس دقت كنند و در صورت آسیب دیدن تجهیزات بجای دور انداختن و انبار كردن آنها نسبت به تعمیر و راه اندازی دوباره آنها اقدام كنند.
100هزار دانش آموز مهرماه امسال سال تحصیلی جدید را آغاز می كنند.
/6034/7171
خبرنگار: آزاده خرم
انتشار دهنده : شهریار حیدری فر