۲۷ شهریور ۱۳۹۵، ۱۸:۲۷
کد خبر: 82233646
T T
۰ نفر
واعظي: بخش خصوصي در ساخت شهرك آي.سي.تي منطقه پيام سرمايه گذاري كند

تهران- ايرنا- وزيرارتباطات و فناوري اطلاعات گفت: دنبال ايجاد شهرك آي.سي.تي در منطقه پيام هستيم تا با حضور شركت هاي كارآفرين به ايجاد اشتغال و رونق اقتصادي كمك شود.

به گزارش وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات، «محمود واعظي» در مجمع عمومي شركت خدمات هوايي پيام سرمايه گذاري بخش خصوصي براي ايجاد زيرساخت هاي اين شهرك و ارايه بهترين راهكار توسعه آن را خواستار شد.
وي از رايزني با وزارت راه و شهرسازي و سازمان هواپيمايي كشوري براي استفاده از تجربيات اين نهادها در توسعه فرودگاه پيام خبر داد و افزود: مجموعه پيام در حال گذار است و ضمن حفظ اهداف گذشته و سرمايه گذاري در زمينه هاب پستي، بايد اهداف جديد همچون تجارت الكترونيك را نيز در نظر گرفت.
واعظي گفت: در نظر داريم با حركت به سوي صنعت سبز و الكترونيك، در اين زمينه نقش آفريني كنيم.
چندي پيش مديرعامل فرودگاه پيام اعلام كرد شهرك آي.‌سي.‌تي در منطقه ويژه اقتصادي پيام ساخته مي‌شود و بسته‌هايي براي جلب مشاركت سرمايه‌گذاران در اين منطقه فراهم شده ‌است.
به گفته وي، شهرك آي.‌سي.‌تي پيام از سال 1396 به مدت چهار سال با استفاده از اعتبارات ملي براي توسعه زيرساخت‌ها ساخته مي‌شود و براي 1450 نفر اشتغال ايجاد مي‌كند.
منطقه ويژه اقتصادي پيام در محدوده اي به وسعت 3600 هكتار كنار فرودگاه بين المللي 10هزار هكتاري پيام در استان البرز قرار دارد.
خبرنگار: محمدمهدي بهرامي- دبير: مريم مسعود
اقتصام**2078**1961