۲۷ شهریور ۱۳۹۵، ۱۷:۲۲
کد خبر: 82233585
T T
۰ نفر
تقاطع غيرهمسطح خليج فارس قزوين در سفر رئيس جمهوري افتتاح مي شود

قزوين- ايرنا- نايب رئيس شوراي اسلامي شهر قزوين از افتتاح تقاطع غيرهمسطح خليج فارس همزمان با سفر رئيس جمهوري به قزوين در مهر ماه سال جاري خبر داد.

به گزارش بعدازظهر شنبه ايرنا به نقل از روابط عمومي شوراي اسلامي شهر قزوين، علي فرخزاد افزود: محل احداث اين تقاطع غيرهمسطح در حاشيه پل قديمي با قدمت بيش از 50 سال بوده كه نقش كليدي در توسعه اقتصادي، اجتماعي شهرهاي استان داشته و علاوه بر تردد آسان مسافران به استان هاي همجوار، موجب رونق رفت و آمد به شهرك و پارك صنعتي ليا و واحدهاي صنعتي شهرهاي جنوبي استان نيز مي شود.
وي با بيان اينكه زيرگذر قديمي در سال هاي اخير به دليل فرسودگي با ترافيك سنگين خودروهاي عبوري و آبگرفتگي روبرو بود، ادامه داد: در دولت قبل مصوبه‌اي به منظور اختصاص اعتبار براي احداث اين پل در نظر گرفته شد اما متاسفانه مورد استفاده قرار نگرفت.
وي با بيان اينكه شهرداري پشتوانه خوبي براي اجراي تقاطع غيرهمسطح خليج فارس بود، افزود: اين طرح به دليل اينكه پيش از اين آغاز و تملك هاي آن نيز صورت گرفته بود از سوي شهرداري قزوين با هدف خروج مردم از بلاتكليفي، ادامه يافت.
نايب رئيس شوراي شهر قزوين يادآورشد: با هماهنگي هاي لازم در جهت عبور خط آهن از روي پل قديمي، مشكل فاضلاب خيابان هاي راه آهن و اصفهان نيز برطرف شد.
اين عضو شوراي شهر در پايان اضافه كرد: تقاطع غيرهمسطح خليج فارس در توسعه و رونق زيرساخت هاي استان نقش به سزايي داشته و از آنجا كه در جنوبي ترين نقطه شهر قزوين به مورد اجرا گذاشته شده بي شك در توسعه متوازن و پايدار شهري نيز نقش به سزايي خواهد داشت.
7389/8054
خبرنگار - نسرين رحيمي/ دبير - رضا اسدي