۲۷ شهریور ۱۳۹۵، ۱۴:۴۵
کد خبر: 82233332
T T
۰ نفر
دولت به توسعه روستاها توجه و تاكيد دارد

آستارا - ايرنا - فرماندار تالش گفت: دولت تدبير و اميد به توسعه و عمران روستاها توجه و تاكيد بيشتري دارد و اين رويكرد بايد در برنامه ريزي هاي داخل شهرستان لحاظ شود.

به گزارش ايرنا به نقل از روابط عمومي فرمانداري تالش علي فتح الهي، روز شنبه در جلسه كميته برنامه ريزي اين شهرستان افزود: دراجراي طرح هادي روستاها، عمران شهري و مباحث فرهنگي و ورزشي همواره خدمات بي دريغ دولت را شاهد بوده ايم؛ از اين رو به عنوان همراهان دولت بايستي سياست هاي دولت تدبيرواميد را ارج نهاده و زمينه عملياتي شدن آنها را در شهرستان فراهم كنيم.
وي اظهار كرد: امسال در شهرستان تالش اجراي طرح هايي كه مطالبه مالي دارند در الويت اول و طرح هاي نيمه تمام در الويت دوم قرار مي گيرند و در صورت تعريف و اجراي طرح جديد، بايد پيشرفت فيزيكي يالاي آن را تا پايان سال شاهد باشيم.
وي بيان كرد: دولت همواره بر احصاء و اجراي طرح هاي الويت دار در كشور تاكيد داشته است و در شهرستان تالش نيز بايد برحسب نياز مردم مناطق مختلف آن، نسبت به اجرا و تكميل طرح هاي لازم برنامه ريزي و تلاش شود.
فتح الهي جهت گيري درست كميته برنامه ريزي را در توسعه و عمران شهرستان مهم ارزيابي كرد و دقت نظر مسوولان دستگاه هاي اداري تالش را در الويت بندي طرح ها خواستار شد.
شهرستان تالش با بيش از 190 هزار نفر جمعيت به فاصله 110 كيلومتر با مركز استان گيلان قرار دارد.
خبرنگار- سيدجلال سيدمحمدي دبير - نصراله ابراهيمي
7106 / 7124/6070