۲۷ شهریور ۱۳۹۵، ۱۲:۵۹
کد خبر: 82233088
T T
۰ نفر

اردوی اعضای تیم ملی دوچرخه سواری از فردا در كیش

۲۷ شهریور ۱۳۹۵، ۱۲:۵۹
کد خبر: 82233088
اردوی اعضای تیم ملی دوچرخه سواری از فردا در كیش

كیش - ایرنا - مربی تیم بزرگسالان دوچرخه سواری از برگزاری اردوی 2 هفته ای تیم ملی دوچرخه سواری در رده های جوانان و امید از فردا ( یكشنبه ) به میزبانی كیش خبر داد.

محمود وفائی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با اعلام اینكه تیم دوچرخه سواری روز یكشنبه 28 شهریور ماه راهی كیش می شود ،هدف از برگزاری اردو را حضور در رقابت های جهانی قطر عنوان كرد و افزود : این رقابت ها از نیمه دوم مهر ماه در قطر برگزار خواهد شد .
وی در مورد ركابزنان حاضر در اردو اظهار كرد : در بخش نخست اردو ، 13 نفر از ورزشكاران امید و جوانان حضور دارند و به فاصله چهار روز ، هفت دوچرخه سوار در رده بزرگسالان به تیم ملحق می شوند.
وفائی عمده تمریناتی كه تیم ملی قرار است طی اردو كیش بر آن متمركز شود را دوچرخه سواری جاده ، استقامت و تایم تریل در جاده های جزیره كیش عنوان كرد.
مربی تیم بزرگسالان دوچرخه سواری ،دلیل انتخاب جزیره كیش را تناسب شرایط اقلیمی كیش با قطر دانست و گفت : ارتفاع و شرایط آب و هوایی و جاده های مناسب از نكات مورد نظر در انتخاب كیش برای برگزاری اردو بوده است .
وفائی در مورد برگزاری رقابت در كیش اظهار كرد : بین ركابزنان حاضر در اردو رقابت هایی برگزار می شود ؛ در صورتی كه دوچرخه سواران كیش شرایط لازم را داشته باشند می توان با حضور آنان نیز مسابقه برگزار كرد كه تجربه ای مفید برای آنان خواهد بود.
وی وضعیت ركابزنان در رده های جوانان ، امید و بزرگسالان در شرایط كنونی را خوب دانست و به ایرنا گفت : تیم علاوه بر حضور در قطر، در رقابت های كاپ آسیایی تایلند اواخر مهرماه و قهرمانی آسیایی در هندوستان كه بهمن ماه امسال برگزار می شود حضور خواهند داشت .
نفرات دعوت شده به اردو در رده جوانان شامل امیرحسین جمشیدیان از اصفهان ، ابراهیم حاجی زاده از آذربایجان غربی ، بهنام آبیار زنجان و پورسا حسینی از استان البرز است.
در رده امید نیز محمد امین مرادی از استان لرستان ،مهدی عبادالهی رفسنجانی از كرمان ، محمد چایچی رقیمی و مهدی رجبی كبود چشمه از تهران ، محمد غزنچانی از استان سمنان ،علی قیاسی از همدان و محمد گنج خانلو از البرز به اردوی كیش دعوت شده اند.
در این اردو سید علی حسینیان ، رسول هاشم كندی و محمود وفائی به عنوان مكانیسین ، مربی و سرپرست و مربی بزرگسالان تیم را همراهی خواهند كرد .
اردوی تیم ملی دوچرخه سواری از 28 شهریور تا 11 مهر ماه در كیش برگزار می شود.
1630*1641 * مریم زبان دان - امیر برزی