۱۷ شهریور ۱۳۹۵، ۲۱:۰۴
کد خبر: 82222278
T T
۰ نفر

ترامپ: اگر رییس جمهوری نشوم اسرائیل نابود خواهد شد

۱۷ شهریور ۱۳۹۵، ۲۱:۰۴
کد خبر: 82222278
ترامپ: اگر رییس جمهوری نشوم اسرائیل نابود خواهد شد

نیویورك- ایرنا- دونالد ترامپ نامزد جمهوریخواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریكا با این ادعا كه توافقنامه هسته ای و لغو تحریم های ایران سبب نابودی رژیم صهیونیستی خواهد شد، گفت كه تنها راه دوام اسرائیل این است كه او به ریاست جمهوری آمریكا برسد.

به گزارش ایرنا؛ ترامپ نامزد جنجالی حزب جمهوریخواه آمریكا در انتخابات ریاست جمهوری این كشور در یك گردهمایی با حضور رهبران كار آمریكا در كلیولند اوهایو مدعی شد كه توافق هسته ای كه به ادعای وی به لغو 'تحریم های فلج كننده' علیه ایران منجر شده، در نهایت به نابودی اسرائیل منجر خواهد شد.
وی اضافه كرد كه تنها راه بقای اسرائیل، این خواهد بود كه در انتخابات ماه نوامبر كشورش پیروز شود و به ریاست جمهوری آمریكا دست پیدا كند.
ترامپ از ابتدای ورود خود به رقابت های انتخاباتی آمریكا همواره به تبلیغات تندی علیه برجام و جمهوری اسلامی دست زده و تهدید كرده است كه در صورت رسیدن به قدرت و ورود به كاخ سفید، این توافق نامه را به طور كامل از میان خواهد برد.
وی حتی در سخنرانی ماه مارس خود در ایپك نیز بصراحت گفته بود كه از میان بردن 'توافق فاجعه آمیز با ایران' نخستین اولویت وی در صورت پیروزی در این انتخابات خواهد بود.
اروپام**4-541**1856