۱۷ شهریور ۱۳۹۵، ۱۹:۳۳
کد خبر: 82222166
T T
۰ نفر

امدادرساني جمعيت هلال احمر به شهروندان شش شهر گيلان

۱۷ شهریور ۱۳۹۵، ۱۹:۳۳
کد خبر: 82222166
امدادرساني جمعيت هلال احمر به شهروندان شش شهر گيلان

رشت - ايرنا - سرپرست جمعيت هلال احمر گيلان گفت: در پي بارندگي هاي شب گذشته و امروز ، امدادگران اين جمعيت در شش شهر استان ، امدادرساني كردند.

مهدي ولي پور عصر چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: امدادرساني در شهرهاي بندرانزلي، املش، لاهيجان، لنگرود، فومن و رودسر انجام گرفت.
وي اظهار داشت: 17مورد تخليه آب از منازل مسكوني شامل 9 مورد در فومن، هفت مورد در املش و يك مورد در بندرانزلي از امدادرساني و اقدامات هلال احمر گيلان در اين مدت است.
سرپرست جمعيت هلال احمر گيلان خاطرنشان كرد: هشت تيم امدادي اين جمعيت شامل 42 امدادگر ، در اين امدادرساني اقدام كرده اند.
وي بيان داشت: امدادگران جمعيت هلال احمر استان گيلان تا عادي شدن وضعيت آماده باش هستند.
بر اساس آخرين آمار ثبت شده در سامانه، 15 هزار و 576 نجاتگر، امدادگر، جوانان و داوطلبان از اعضاي جمعيت هلال احمر استان گيلان هستند.
بر اساس اعلام اداره كل هواشناسي گيلان، نقشه هاي هواشناسي نشان دهنده فعاليت توده هواي خنك و ناپايدار در منطقه است و بر اين اساس طي امروز و فردا (چهارشنبه و پنجشنبه) شرايط براي بارندگي و وزش باد مهيا مي باشد.
آسمان گيلان براي فردا كمي ابري تا نيمه ابري، بعضي نقاط ابري و بارندگي، گاهي وزش باد پيش بيني شده است. بيشترين ميزان بارندگي در استان طي شبانه روز گذشته مربوط به بندرانزلي با 110 ميليمتر و پس از آن شهرهاي لاهيجان و رشت به ترتيب با 56.5 و 44 ميليمتر بوده است.
2007/7286
۰ نفر