۱۲ شهریور ۱۳۹۵، ۱۳:۰۰
کد خبر: 82214155
T T
۰ نفر
كشتي گير شيرازي مدال برنز  فرنگي جوانان جهان بر گردن آويخت

شيراز-ايرنا- ميثم دلخاني كشتي گير شيرازي در رقابت هاي كشتي فرنگي جوانان جهان كه در فرانسه در حال بر گزاري است ، مدال برنز را بر گردن آويخت.

به گزارش ايرنا، ميثم دلخاني شامگاه پنجشنبه در وزن 55 كيلوگرم، زورا ابويان از كشور اكراين با نتيجه 8 بر مغلوب كرد و بر سكوي سوم جهان ايستاد.
اين كشتي گير شيرازي، در دور نخست به مصاف هلاري ماگيسالو از كشور استوني رفت و در مدت زمان يك دقيقه و 29 ثانيه با ضربه فني به برتري رسيد ، وي در دور بعد نيز آرتور پتروسيان از روسيه را با نتيجه 2 بر يك شكست داد و به مرحله يك چهارم نهايي راه يافت.
دلخاني در دور سوم و در مرحله يك چهارم نهايي با نتيجه 15 بر 7 از سد يرنور فيداخمتوف از قزاقستان گذشت و راهي مرحله نيمه نهايي شد و در اين مرحله مقابل يو نامبا از ژاپن با نتيجه 7 بر صفر شكست خورد و به ديدار رده بندي رفت.
دلخاني در ديدار رده بندي براي كسب مدال برنز به مصاف ژورا آبو ويان از اوكراين رفت و با نتيجه 8 بر صفر پيروز شد و به مدال برنز رسيد.
همچنين محمد رضا گرايي ديگر كشتي گير شيرازي شركت كننده در اين رقابت ها كه در وزن 60 كيلو گرم كشتي مي گرفت از دور نخست با شكست برابر حريفش از دور مسابقات حذف شد.
در پايان اين رقابت ها تيم ايران با 34 امتياز پس از تيم هاي گرجستان با 51 و روسيه با 40 امتياز پس از سه سال به سكوي قهرماني بازگشت.
رقابت هاي كشتي آزاد و فرنگي جوانان جهان تا چهاردهم شهريور ماه در فرانسه ادامه دارد.
7368/ 5054