۳ شهریور ۱۳۹۵، ۱۹:۴۰
کد خبر: 82201941
T T
۰ نفر
استاندار اصفهان: برجام جزو دستاوردهاي مهم دولت تدبير و اميد است

فريدونشهر، اصفهان - ايرنا - استاندار اصفهان از توافق هسته اي و اجراشدن برجام بعنوان يكي از مهمترين دستاوردهاي دولت تدبير و اميد نام برد.

به گزارش ايرنا، رسول زرگرپور روز چهارشنبه در شوراي اداري شهرستان فريدونشهر گفت: برجام فوايد زيادي براي كشور در پي داشته است.
وي افزود: اصلي ترين دستاورد برجام برداشتن زنجيرهاي تحريم از پاي اقتصاد كشور بود كه زمينه توسعه و پيشرفت كشور را بيش از پيش فراهم كرد.
استاندار اصفهان، برگشت اموال بلوكه شده، گسترش مناسبات بين المللي كشور و عادي تر شدن روابط با كشورهاي جهان، از بين رفتن ايران هراسي و اسلام هراسي و جلوگيري از جنگ نظامي عليه ايران را از دستاوردهاي ديگر برجام بيان كرد.
وي در عين حال اظهار كرد: با اين وجود آمريكايي ها همانطور كه از ذاتشان برمي آيد با بدعهدي در اجراي مواردي از تعهدات خود در برجام، مانع دستيابي ايران به نتايج نهايي برجام شده اند.
استاندار اصفهان در ادامه با گراميداشت هفته دولت، اين هفته را زمان مناسبي براي بازگو كردن دستاوردهاي دولت بيان كرد.
وي از افتتاح يكهزار و 610 طرح با اعتبار بالغ بر 23 هزار و 800 ميليارد ريال در هفته دولت در استان خبر داد و افزود: اعتبار 86 درصد از اين طرح ها از طريق بخش خصوصي تامين شده است.
زرگرپور با اشاره به ناامني در كشورهاي منطقه و وجود جنگ، خونريزي و كشتار در كشورهاي همسايه گفت: به بركت خون شهدا و نظام جمهوري اسلامي، امنيت و آرامش خوبي در كشور حاكم است.
وي گفت: نيروهاي نظامي و امنيتي كشور با اشراف كامل اطلاعاتي و كنترل دقيق تحركات گروه هاي تروريستي منطقه، به ياري خدا توانسته اند مانع تحقق اهداف اين گروه ها در داخل كشور شوند و امنيت كشور را بخوبي تامين كنند كه اين امر نشاندهنده اقتدار نظام جمهوري اسلامي ايران است.
استاندار اصفهان، برگزاري انتخابات سالم، باشكوه و در كمال امنيت، اجراي طرح تحول سلامت، كاهش نرخ تورم و اجراي برنامه هايي از جمله ارائه بسته حمايتي صنايع كوچك براي خروج از ركود را از دستاوردهاي دولت تدبير و اميد بيان كرد.
زرگرپور افزود: با اجراي طرح تحول نظام سلامت، در مراكز درماني دولتي از شهرنشين ها، كمتر از 10 درصد و از روستانشين ها كمتر از 5 درصد هزينه درمان دريافت مي شود.
استاندار اصفهان روز چهارشنبه بمنظور شركت در شوراي اداري فريدونشهر و افتتاح چند طرح عمراني به اين شهرستان سفر كرد.
فريدونشهر در 180 كيلومتري غرب اصفهان قرار دارد.
ر/ 7137 / 6027/2093