۳ شهریور ۱۳۹۵، ۱۶:۲۵
کد خبر: 82201655
T T
۰ نفر

امام جمعه ابركوه از تلاش ها و خدمات دولت تقدير كرد

۳ شهریور ۱۳۹۵، ۱۶:۲۵
کد خبر: 82201655
امام جمعه ابركوه از تلاش ها و خدمات دولت تقدير كرد

يزد- ايرنا- امام جمعه ابركوه با بيان اينكه دولت يازدهم خدمات شايسته اي را در بخشهاي مختلف ارايه كرده از تلاش بي وقفه دولت تدبير و اميد تقدير كرد.

به گزارش خبرنگار ايرنا، حجت الاسلام سيد ابراهيم حسيني روز چهارشنبه همزمان با هفته دولت در ديدار با فرماندار و جمعي از مسئولان دستگاههاي اجرايي و فرهنگي اين شهرستان با تجليل از شهيدان رجايي و باهنر اظهاركرد: فقط ضعف دولت را نبينيم بلكه نقطه قوت دولت را هم ببينيم و نقاظ ضعف را تذكر دهيم و اين از نشانه دلسوزي به دولتمردان است.
امام جمعه ابركوه ادامه داد: ما جلوه و نماد عيني در اقدام و عمل به اقتصاد مقاومتي را با همت مديران در اين شهرستان مشاهده مي كنيم.
حسيني تصريح كرد: شهرستان ابركوه نمادي از انجام اقتصاد مقاومتي در بخشهاي زراعي ، باغي ، دامي و طيور و صنعت است كه بايد اين فراينده اقتصاد مقاومتي الگويي براي ديگر نقاط كشور باشد.
حسيني بابيان اينكه مردم شهرستان محروم ابركوه استحقاق شايسته ترين خدمت را دارند تاكيدكرد: مردم قدردان دولت و مسئولان هستند و مسئولان نيز براي خدمت كردن كمر همت را بسته اند.
فرماندار ابركوه نيز در اين ديدار گفت: مردم ما شايسته هرگونه خدمت هستند و در اين زمينه دولت نيز براي خدمت به احاد مردم از هيچ كوششي دريغ نخواهد كرد.
سيد نبي رسولي با تجليل از شهيدان رجائي و باهنر و گراميداشت هفته دولت اظهاركرد: اولويت شهرستان ابركوه توسعه همه جانبه بوده و خواهد بود كه در دولت يازدهم در همه بخشهاي مختلف تلاش خوبي شده است.
وي به بخشي از فعاليتهاي انجام شده اشاره و خاطرنشان كرد: برغم مشكلات اقتصادي در يكسال گذشته 200ميليارد ريال بودجه دربخش بهداشت و درمان ، توسعه بيمارستان ابركوه و شبانه روزي شدن درمانگاه بخش بهمن كه اخيرا' مصوب شده جذب شده است.
نماينده عالي دولت در ابركوه ادامه داد: 35 درصد اشتغال ابركوه در بخش كشاورزي است و دراين زمينه براي استفاده بهينه از آب كشاورزي ، اجراي طرح آبياري نوين درحال توسعه است.
فرماندار ابركوه در زمينه رشد و توسعه بخش صنعت در اين شهرستان اضافه كرد: در صورت تكميل 10 كارخانه صنعتي از جمله فولاد و كاشي و سراميك زمينه اشتغال سه هزار و 500 نفر فراهم مي شود.
رسولي همچنين بابيان اينكه ابركوه يكي از شهرهاي نمونه گردشگگري كشور است ياد آورشد: اين شهرستان در بخش جذب گردشگر رونق خوبي دارد و اخيرا بافت 126 هكتاري آن در فهرست آثار تاريخي ايران به ثبت رسيده است و همچنين چندين رستوران سنتي وخانه هاي قديمي بوم گردي براي رفاه حال گردشگران افتتاح شده است .
7539/ 6197