۲۶ مرداد ۱۳۹۵، ۱۸:۲۸
کد خبر: 82191198
T T
۰ نفر
وظيفه‌ اصلي معاونت سياسي انعكاس درست دستاوردهاي نظام است

تهران- ايرنا- رييس صدا و سيما گفت:‌ حوزه سياسي رسانه ملي وظيفه انعكاس دستاوردهاي نظام را برعهده دارد و در انعكاس درست رويدادهاي كشور نقش تعيين كننده‌اي را ايفا مي‌كند.

به گزارش سه شنبه روابط عمومي صداوسيما، در مراسم معارفه معاون سياسي سازمان مذكور عبدالعلي علي عسگري در سخناني افزود: پيشرفت‌هاي تكنولوژيكي جديد در عرصه اطلاع‌رساني سبب پيچيدگي در نحوه اثرگذاري برمخاطبان شده پس لازم است مديران معاونت سياسي با شناخت دقيق از شرايط كنوني، در هدايت افكار عمومي جريان رسانه‌اي معاند برنامه‌ريزي و اقدام كنند.
وي تصريح كرد: توجه به جوان‌گرايي در رسانه ملي يك اصل است اما ماهيت كار رسانه در مواردي ايجاب مي‌كند تا در برخي از مسئوليت‌هاي كليدي و حساس از افراد حرفه‌اي و مجرب استفاده شود تا با تلفيق تجربه و جوانگرايي شرايط براي حركت رو به جلو فراهم شود.
رئيس صداوسيما با قدرداني از مجيد آخوندي به‌دليل قبول اين مسئوليت از وي به‌عنوان چهره‌اي انقلابي، و با تجربه در حوزه خبر ياد كرد و اظهار داشت: معاونت سياسي با استفاده از ظرفيت‌هاي موجود و با تكيه بر بدنه جوان و متخصص خود مي‌تواند شرايط جديد پيش‌آمده در عرصه رسانه‌اي كشور را مديريت كند.
عسكري در ادامه با قدرداني از اقدامات انجام گرفته در دوره معاونت برون مرزي از سوي پيمان جبلي به هماهنگي و تعامل بيش‌تر ميان دو معاونت سياسي و برون‌مرزي تأكيد كرد.
مجيد آخوندي معاون سياسي رسانه ملي نيز در سخناني ضمن قدرداني از اعتماد عسكري يادآور شد: گسترش فضاي مجازي و شبكه‌هاي موبايلي، ضرورت برنامه‌ريزي و حضور مؤثر در اين فضا را گوشزد مي‌كند و وظيفه داريم با كار مضاعف زمينه موفقيت در اين عرصه را فراهم كنيم.
امروز همچنين در مراسمي كه با حضور رئيس سازمان صدا و سيما و جمعي از مديران اين سازمان برگزار شد محمد اخگري سكان هدايت اين معاونت را به پيمان جبلي سپرد.
فراهنگ**1823
۰ نفر